Ik heb een ticket gekocht voor ...

superginger

Dagopener
5 feb 2016
566
167
Denk dat het wel een rol speelt dat het een dag na bks is. Mensen die hier heen gaan behoren over het algemeen toch wel tot hun doelgroep en dan denk ik dat veel van deze mensen niet zo'n zin hebben om na een druk weekend nog zin hebben om een avondje naar Ahoy af te reizen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Denk dat het wel een rol speelt dat het een dag na bks is. Mensen die hier heen gaan behoren over het algemeen toch wel tot hun doelgroep en dan denk ik dat veel van deze mensen niet zo’n zin hebben om na een druk weekend nog zin hebben om een avondje naar Ahoy af te reizen.
Jawel hoor... ?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Mannen, een welgemeend dank je wel voor deze discussie! Ahoy is om de hoek en AF een topband. Maar snel een staplaats gescoord voor 29 euro. Tof!
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ben net binnen en met het voorprogramma dat zometeen begint is het in elk geval nog mega rustig. Ga ervan uit dat het nog wel iets drukker wordt, maar vooralsnog is het lekker rustig. En wat betreft BKS-> Arcade Fire. Ik denk inderdaad dat dat het grootste pijnpunt is. Ik heb wel voor beide gekozen omdat dit mijn favoriete band is, maar denk inderdaad dat daardoor veel publiek kwijt is gegaan. Jammer. Beter doen ze ook nog even Lowlands aan (in my dreams). Nou veel plezier iedereen die er is!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
541
Heb ze vorig jaar al op BKS gezien en eerder dit jaar in Antwerpen op deze tour. Vanavond ondanks de lage Ticketswap-prijzen dus niet erbij, had inmiddels al wat anders staan voor de avond. Hoop wel zeer dat er nu niet een al te goede setlist wordt gespeeld vanavond! :(

Maar veel plezier voor wie gaan, laat vooral weten hoe het was!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Voorlopig lijstje:

29-06 - Down The Rabbit Hole 2018
14-07 - Werchter Classic 2018
06-08 - Patti Smith @ Paradiso
17-08 - Lowlands 2018
08-09 - PopMonument 2018
02-11 - Father John Misty @ Effenaar
04-11 - Idles @ Melkweg
08-11 - Popronde Middelburg
08-12 - Dr. Lektroluv @ 't Beest

Ik twijfel nog om kaartjes te kopen voor het Misty Fields festival, de lineup ziet er wel erg tof uit met oa Snail Mail.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De concerten die nog gaan komen zijn echt geweldig.
Ik heb zelf tickets voor Damien Rice, Gaslight Anthem, Jon Hopkins en Biffy Clyro.
Zie ik alweer zoveel mooie gigs staan zoals Ben Howard, The Vaccines, Chrvrches, Beach House, Khruangbin, IDLES, Parquet Courts, Vance Joy etc. Ik weet nu al niet meer wat ik moet kiezen en het is pas half Juni... Wat hebben we toch weer eens helemaal niks te klagen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Zojuist tickets gehaald voor de metalpackage der metalpackages in 013 op 30 november:

Kreator + Dimmu Borgir + Hatebreed + Bloodbath
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
29/06-1/07 Down The Rabbit Hole Festival – NL
13-15/07 WOO HAH! Festival – NL
27/07 – The Gaslight Anthem – 013 – Tilburg
10/08 – Damien Rice – Caprera – Bloemendaal
16/08-19/08 Lowlands Festival – NL
15/09 – Draaimolen Festival – Tilburg
3/10 – Biffy Clyro unplugged – Paradiso
20/10 – Jon Hopkins – Paradiso – Amsterdam Dance Event
18/11 - Ben Howard - Tivolivredenburg

Zoveel goeds komt dit najaar nog naar Nederland man. Chrvches, The Vaccines, Beach House, Khruangbin (eindelijk iets in Eindhoven!!), Parquet Courts, Leon Bridges, Vance Joy. Lekker najaartje krijgen we!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
25/5 Nick Mulvey – Maassilo Rotterdam
31/5 Courtney Barnett – TivoliVredenburg
8-10/6 Best Kept Secret – Hilvarenbeek
11/6 Arcade Fire – Ahoy Rotterdam
16/6 Death Cab For Cutie – Live at Amsterdamse Bos
19/6 Roger Waters – Ziggo Dome
5-8/7 Rock Werchter – Werchter BE
26/8 Alt-J – Live at Amsterdamse Bos
4/9 Franz Ferdinand – Paard
+/+ 14/11 Car Seat Headrest - TivoliVredenburg
+/+ 2019 Best Kept Secret - Hilvarenbeek


Verder een paar dingen waar ik nog over twijfel (Beach House in Tivoli, Bloc Party in AFAS, Interpol in Tivoli, Ryley Walker in Tolhuistuin). Wellicht hier en daar gokken op een goedkoop ticketswapje.

Opvallend trouwens hoe sterk de programmering van Tivoli is geworden. Tot iets meer dan een jaar geleden was ik er gewoon nog nooit geweest en inmiddels al een keer of 5-6 en ook nog meerdere op het programma/verlanglijst staan. Heb het gevoel dat ze veel mooie acts bij Paradiso vandaan houden, want daar kwam ik voorheen juist veel vaker.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Verder een paar dingen waar ik nog over twijfel (Beach House in Tivoli, Bloc Party in AFAS, Interpol in Tivoli, Ryley Walker in Tolhuistuin). Wellicht hier en daar gokken op een goedkoop ticketswapje.

Bloc Party helemaal vergeten inderdaad. Mooi ticketswapje! Ik ga ook de page van Father John in de gaten houden.

Tivoli was tijdens zijn eerste jaar ook vrij sterk. Daarna gingen eigenlijk alle gigs weer naar Amsterdam merkte ik. Blij dat ze weer terug zijn!!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
12/08 - Ariel Pink @ Paradiso
13/08 - The Brian Jonestown Massacre @ Paradiso
12/10 - Beach House @ Tivoli
04/11 - IDLES @ Melkweg
27/11 - Interpol @ Tivoli (Hoop ik)
08/12 - Kikagaku Moyo @ Paradiso
30/05 - Primavera Sound 2019 @ Barcelona

En verder nog wat concerten op een lijstje staan waar ik vlak van tevoren maar bekijk of het uit komt. (Wooden Shjips, The KVB, Parquet Courts/Car Seat Headrest, Fire! Orchestra, Wand, Shame). Een saai najaar wordt het in elk geval niet. En dan vergeet ik de Fuzz Club nog helemaal in de Effenaar.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
+ Car Seat Headrest 14 november @ Tivoli. Helaas laatst in Paradiso verstek moeten laten gaan, dus nu dan maar! Ik las dat het erg sterk moest zijn. Morgen proberen een kaartje voor Ben Howard te scoren!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.718
Ook een ticket gekocht voor Ben Howard aanstaande november, super veel zin in. Dat wordt de derde keer dit jaar (tenzij ik besluit Snow Patrol te bekijken op Mad Cool).
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Opvallend trouwens hoe sterk de programmering van Tivoli is geworden. Tot iets meer dan een jaar geleden was ik er gewoon nog nooit geweest en inmiddels al een keer of 5-6 en ook nog meerdere op het programma/verlanglijst staan. Heb het gevoel dat ze veel mooie acts bij Paradiso vandaan houden, want daar kwam ik voorheen juist veel vaker.
Ook Death Cab For Cutie en Marlon Williams naar Tivoli. En een derde avond voor Ben Howard.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Ticket voor Ben Howard in the pocket

Het BKS-afkickprogramma voor de komende 1,5 week:
Death Cab for Cutie (Amsterdamse Bos)
Eels (TivoliVredenburg)
Nine Inch Nails (AFAS)
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Yes! Tickets voor Miles Kane @Melkweg in de pocket. Waarschijnlijk ook 19 Juni naar Roger Waters gezien het feit dat die ticketprijzen op Swap behoorlijk zijn gezakt al.

Geüpdate lijstje:

Gehad:

The Strypes – 25/1 – Paradiso Noord
Harry Sacksioni – 8/2 – Tivoli
Dropkick Murphys + Flogging Molly – 18/2 – AFAS Live
Motorhead/FooFighters/Volbeat tribute bands – 3/3 – Gebouw-T
Liam Gallagher – 8/3 – AFAS Live
Noel Gallagher – 19/4 – AFAS Live
Foo Fighters – 11/6 – Sportpaleis
Pearl Jam – 13/6 – Ziggo Dome

Te Gaan:
Roger Waters - 19/6 - Ziggo Dome (Hoogstwaarschijnlijk)
Nine Inch Nails - 27/6 - AFAS Live (Hoogstwaarschijnlijk)
Rock Werchter – 5/7 t/m 8/7 – Werchter
Eminem – 12/7 – Goffert Park
Miles Kane - 1/10 - Melkweg
Liam Gallagher - 23/11 - Ziggo Dome (Hoogstwaarschijnlijk)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
visdave34 wrote:
Opvallend trouwens hoe sterk de programmering van Tivoli is geworden. Tot iets meer dan een jaar geleden was ik er gewoon nog nooit geweest en inmiddels al een keer of 5-6 en ook nog meerdere op het programma/verlanglijst staan. Heb het gevoel dat ze veel mooie acts bij Paradiso vandaan houden, want daar kwam ik voorheen juist veel vaker.

Ook Death Cab For Cutie en Marlon Williams naar Tivoli. En een derde avond voor Ben Howard.

DCFC zelfs in de grote zaal.
Maar inderdaad: TivoliVredenburg is goed bezig!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken