Ik heb een ticket gekocht voor ...

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.032
1.087
Yay ! Net een duoticket gewonnen voor de showcase van St. Vincent in de Rotonde van de Botanique, nu woensdag 5 juni.

Dus, dat betekent :
Vanavond : St. Vincent + Heartworms in De Roma.
Morgen : showcase St. Vincent in Botanique
Donderdag : Beth Gibbons in Koninklijk Circus
Vrijdag : free Barry Adamson show in BXL Central
...

Er zal toch iets moeten sneuvelen als ik wil dat mijn kinderen mij tegen het weekend nog herkennen...
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.764
2.341
Ik heb 2 tickets in de aanbieding voor St Vincent in de Roma vanavond. Ben helaas verhinderd. Wie kan ik er hier blij mee maken?

EDIT: Ze zijn vergeven 😁
 
Laatst bewerkt:

elo

Headliner
3 dec 2013
5.291
4.179
Have fun bij St Vincent en ga zeker op tijd: Heartworms is de moeite!
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.032
1.087
Have fun bij St Vincent en ga zeker op tijd: Heartworms is de moeite!
I know !
Vorige zomer op Dour gezien en sindsdien in de gaten blijven houden wanneer ze nog eens naar België zou komen.

Hopelijk is de babysit hier op tijd...
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
442
584
Ik ben 'even' aan het inluisteren voor het concert van Belle and Sebastian (30 juni in het Amsterdamse Bos). Ze zijn aan het touren sinds eind april en hebben sindsdien al 65 verschillende nummers gespeeld. Dat zijn nog eens liefhebbers.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.300
4.598
Hoop voor jullie dat het snel verholpen wordt, maar ik als bewoner van Utrecht heb toch maar even m'n ticketswap aangeslingerd om te kijken of er nog wat tickets voorbij gaan komen.

Wat is Utrecht toch mooi!

Oh, en kaartjes gekocht voor Lond9n Grammar in de Ziggo 3/11!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

rocktailerr

Campingartiest
22 okt 2023
77
67
18-01: The Vaccines @ AB
08-03: Editors @ Sportpaleis
24-03: Froukja @ AB
24-04: Keane @ Cirque Royal (moeten passen wegens ziekte)

29-06: Live /s Live (Editors, Paolo Nutini, ...)
07-11: Ben Howard @ Vorst Nationaal
04-12: Compact Disk Dummies @ VIERNULVIER
09-02: Snow Patrol @ Vorst

Had getwijfeld voor London Grammer ook, maar wegens recente aankoop appartement toch afgezien ervan
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.384
1.448
Weet niet of het al ergens genoemd was, maar voor de 'liefhebber' duiken de kaartjes tot ver onder de 10 euro voor Kane op swap.

@wenteldave heeft gewonnen.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
425
272
Weet niet of het al ergens genoemd was, maar voor de 'liefhebber' duiken de kaartjes tot ver onder de 10 euro voor Kane op swap.

@wenteldave heeft gewonnen.
Een hardnekkig gerucht gonst door de wandelgangen van de Ziggo: op de laatste avond zou Kane het nummer "Our Hearts Will Beat As One" opdragen aan niemand minder dan Wenteldave. De spanning stijgt, in de hoop dat de twee partijen zich gaan verzoenen met elkaar 😅.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Gebruikers die dit onderwerp bekijken