Ik ben ook bij Lorde geweest woensdag. En ondanks dat het een goede show was, viel het me een beetje tegen. Dat ligt aan mijzelf en de hoge verwachtingen vooraf. Ik vond dat er teveel nummers van haar derde plaat op de setlist stonden. Mooie muziek en ik kan er goed naar luisteren, maar de meesten missen live net wat energie. Als ze er een paar had ingeruild voor Glory and Glaze, Tennis Court of Magnets was de balans wat beter geweest. Ook was er tussen de meeste nummers ongeveer 5 seconden rust. Alle lampen gingen uit, je hoorde niks en toen weer door met het volgende nummer. Hierdoor raakte ik net niet lekker in een flow.
Dat gezegd hebbende, het was een hele goede show. Choreografie, visuals, zang, muziek was allemaal top. Op de vorige pagina was haar stage design al omschreven, die was prachtig. Mooi dat zo'n strakke show ook gewoon een luchtige publiek interactie kan hebben. Veel fantastische nummers natuurlijk en Green Light zou echt de set afsluiter moeten zijn. Opvallend hoeveel mensen er nog weg gingen na Royals (daarna werd Team nog gespeeld, ook niet de minste).
Kortom, het was een hele goede show, maar nioet het concert van het jaar waar ik vooraf op gehoopt had.
Dat gezegd hebbende, het was een hele goede show. Choreografie, visuals, zang, muziek was allemaal top. Op de vorige pagina was haar stage design al omschreven, die was prachtig. Mooi dat zo'n strakke show ook gewoon een luchtige publiek interactie kan hebben. Veel fantastische nummers natuurlijk en Green Light zou echt de set afsluiter moeten zijn. Opvallend hoeveel mensen er nog weg gingen na Royals (daarna werd Team nog gespeeld, ook niet de minste).
Kortom, het was een hele goede show, maar nioet het concert van het jaar waar ik vooraf op gehoopt had.