Hear Hear! 2022 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
De Marqee heeft in het verleden al bewezen dat het een publiek van 15.000 man of meer - dan heb ik het enkel over de bezoekers in de tent zelf, niet erbuiten - aankan.
Wat is dit nu voor onzin, 'niet erbuiten'? Als je niet meer in die tent kan, is je capaciteit te klein hé. Of denk die echt dat mensen betalen om buiten een tent naar shows te zitten kijken en niets te zien? Weirdo.

Als je pakweg 20.000 tickets verkoopt, moet je er ook voor zorgen dat al die mensen je headliners kunnen zien he.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Echt een mooi dagje, maar spijtig genoeg is het in het verre Limburg
Ja ik vind het stiekem ook een zeer prima affiche, valt helaas samen met Alcatraz.

Maar ik heb wel echt schrik van dat persbericht. Aan alles straalt het uit dat dit een lange termijn plan is en geen eenmalig iets is. Dus dat betekent een permanente uitholling van het PkP affiche met de namen die ik interessant vind. Erg spijtig zou ik dit vinden aangezien ik daar graag nog eens terug zou komen.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
403
90
Welke tenten zullen ze gebruiken?

WAH WAH → ? Marquee
GIMME GIMME → ? Castello
YEAH YEAH → ? Lift

Castello lijkt me echt wel te klein voor Balthazar
 

Bijlagen

  • 0024d195b1c8-pkp19map-min-min.jpg
    0024d195b1c8-pkp19map-min-min.jpg
    137,1 KB · Weergaven: 18
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
112
51
Wel niet leuk voor mensen die hun ticket volle prijs gekocht hebben en nu nemen ze 3 namen van de affiche en geen vervanging of compensatie???
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Met de huidige info denk ik dat deze gedeelte gebruikt gaat worden.

Ik zou de achterkant van de weide van de Main Stage ook gebruiken wegens de aanwezige eetstanden, de speciale bieren toog en de toiletten, want met die paar toiletten achter de Marquee en langs de Club red je het niet.

pkpmap.png
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Food Wood is mogelijk, maar zijn dat niet allemaall food trucks die dat weekend misschien op een ander festival staan?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nu de Marquee als hoofdpodium gaat fungeren, blijft er toch maar weinig meer over imo. Dingen als Editors, Balthazar, Pixies, Wolf Alice.. Die horen gewoon op een openlucht hoofdpodium te staan, niet in een tent.

Begrijp nog steeds de meerwaarde hier niet van, en de consument blijkbaar ook niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Maar ik heb wel echt schrik van dat persbericht. Aan alles straalt het uit dat dit een lange termijn plan is en geen eenmalig iets is. Dus dat betekent een permanente uitholling van het PkP affiche met de namen die ik interessant vind. Erg spijtig zou ik dit vinden aangezien ik daar graag nog eens terug zou komen.
Dat van die uitholling ervaar ik ook zo.
Ze zouden op Hear Hear al een totaal ander genre moet kunnen programmeren, maar vermits PP al zo breed gaat, tappen ze sowieso uit datzelfde vaatje.

Nu de Marquee als hoofdpodium gaat fungeren, blijft er toch maar weinig meer over imo. Dingen als Editors, Balthazar, Pixies, Wolf Alice.. Die horen gewoon op een openlucht hoofdpodium te staan, niet in een tent.
Ik denk dat de meeste bezoekers een openlucht hoofdpodium hadden verwacht , dus dat is echt wel een domper…
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Als iedereen in de tent past, dan vind ik de tent een meerwaarde.

Als natuurlijk.

Wanneer er niets speelt in de marquee, dan moet het volk zich verspreiden over de Castello en Club. Daar past sowieso niet iedereen in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Als iedereen in de tent past, dan vind ik de tent een meerwaarde.

Als natuurlijk.

Wanneer er niets speelt in de marquee, dan moet het volk zich verspreiden over de Castello en Club. Daar past sowieso niet iedereen in.
Ja dat is een interessante. Eigenlijk zouden ze de kaartverkoop nu gewoon stop moeten zetten. Huidige aantal past. Anders wordt het onverantwoord proppen in die paar tenten.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken