Hear Hear! 2022 - Nieuws & Geruchten

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Gaat Foals nu echt België overslaan? Ze hadden toch in een interview gezegd dat ze in 2022 in België gingen staan?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
staan meer bands op die ik wil zien dan op de hele PKP affiche...
Jammer dat ze blijkbaar het rock gedeelte willen afsplitsen van PKP...
Arctic Monkeys, Tame Impala, Slipknot, BMTH, Bizkit..?

Edit: en dan heel die Club-line up. Volgens mij zie je dan niet goed of wil je het niet zien dat deze affiche bijzonder veel rock in zich heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.244
Arctic Monkeys, Tame Impala, Slipknot, BMTH, Bizkit..?

Edit: en dan heel die Club-line up. Volgens mij zie je dan niet goed of wil je het niet zien dat deze affiche bijzonder veel rock in zich heeft.
Je overdrijft hoor, tegenover andere jaren zijn er zeer weinig. Enkel zaterdag staan er voldoende kleinere rocknamen om ook een fijn dagprogramma uit te stippelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris De Brul

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Gaat Foals nu echt België overslaan? Ze hadden toch in een interview gezegd dat ze in 2022 in België gingen staan?
Lijkt af te stevenen op grote zaalshow en hoge spot RW in 2023. Hetgeen ze graag hadden gewillen in 2016 lijkt nu wel te gaan lukken.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: werchter12

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Lijkt af te stevenen op grote zaalshow en hoge spot RW in 2023. Hetgeen ze graag hadden gewillen in 2016 lijkt nu wel te gaan lukken.
Ai, de vorige keer ze een grote zaal probeerden uit te verkopen (Vorst), liep dat toch totaal niet goed? Niet meer dan een middagbandje op RW imo. Maar goed, dan gaan we weer in de ontkenninhsfase ?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ai, de vorige keer ze een grote zaal probeerden uit te verkopen (Vorst), liep dat toch totaal niet goed? Niet meer dan een middagbandje op RW imo. Maar goed, dan gaan we weer in de ontkenninhsfase ?
Zijn er ook niet groter op geworden merk ik.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37

Gebaseerd op dit artikel, waarin ze al wat aangeven wie waar speelt: https://www.nxtpop.be/festivals/nie...2-editors-balthazar-pixies-en-liam-gallagher/
Volgens de persberichten zou de headliner er rond 01.00u aan "Beginnen". Einduur vermoedelijk dus later.

Ook nog zaken vanop de website op je clashfinder iets correcter te maken:
- Extra speciaal wordt het concert van het Noorse Kings Of Convenience, zij openen het podium met hun prachtige harmonieën terwijl het overal nog lekker stil is.
- Ook in de KNOCK KNOCK openen we wat zachter met Meskerem Mees, maar het komt ongetwijfeld niet minder hard binnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.354
1.872
Volgens de persberichten zou de headliner er rond 01.00u aan "Beginnen". Einduur vermoedelijk dus later.

Ook nog zaken vanop de website op je clashfinder iets correcter te maken:
- Extra speciaal wordt het concert van het Noorse Kings Of Convenience, zij openen het podium met hun prachtige harmonieën terwijl het overal nog lekker stil is.
- Ook in de KNOCK KNOCK openen we wat zachter met Meskerem Mees, maar het komt ongetwijfeld niet minder hard binnen.
'De eerste band begint eraan om 11.00u, de headliner sluit af om 01.00u.' Staat er op de site, headliner stopt wel degelijk om 01h dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.244
'De eerste band begint eraan om 11.00u, de headliner sluit af om 01.00u.' Staat er op de site, headliner stopt wel degelijk om 01h dan.
Ik vraag me wel af hoe veel bands en hoe grote er nog bij komen als bvb een Meskerem Mees of Kings of convenience de kleinere podia openen
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.244
Alee kom. Vergelijk dit met affiches 2017, 18, 19..
In 2018 heb ik buiten 1 dag echt veel gezien naar mijn smaak. Die is natuurlijk breder dan enkel rock & metal. Ik heb dit jaar denk ik gewoon wat pech, dat die namen die buiten de rock & metal vallen, net niet mijn ding zijn dit jaar tegenover toen
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Gebruikers die dit onderwerp bekijken