Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Trivium drummer Alex Bent verlaat de band 😪 imo de beste drummer die Trivium had. Heeft de band echt wel tot een hoger niveau getild (zie ook de laatste single 'bury me with my screams'). Deze doet toch even pijn :/

• Verdrietig
Waarderingen: The_mindsweep en Fluxion
Vanuit het niets een RUSH reünie 😯

Bekijk bijlage 16364
Wat ongeloof vet dit! Anika Nilles op drums is echt de perfecte keuze, ook qua ritmisch gevoel en time signatures. Enorm fan van haar eigen werk met Nevell, maar ook al goed gedaan bij Jeff Beck. Als er dan iemand Peart moet vervangen, is zij het wel. Laat die maar heel snel komen :) Nog altijd balen dat ik te jong was in 2013 om ze goed genoeg te kennen.

Laatst bewerkt:
Vanuit het niets een RUSH reünie 😯

Bekijk bijlage 16364
Ik hoop heel hard op een rondje door Europa in 2027!

Wat ongeloof vet dit! Anika Nilles op drums is echt de perfecte keuze, ook qua ritmisch gevoel en time signatures. Enorm fan van haar eigen werk met Nevell, maar ook al goed gedaan bij Jeff Beck. Als er dan iemand Peart moet vervangen, is zij het wel. Laat die maar heel snel komen :) Nog altijd balen dat ik te jong was in 2013 om ze goed genoeg te kennen.
Ik ken haar en de band niet maar wel benieuwd. Ga het zeker eens uit checken. Ik moet ook Imminence nog checken nadat iemand in het Alcatraz topic mij dat aangeraden heeft

• Leuk
Waarderingen: johanra
Ik hoop heel hard op een rondje door Europa in 2027!

Ik ken haar en de band niet maar wel benieuwd. Ga het zeker eens uit checken. Ik moet ook Imminence nog checken nadat iemand in het Alcatraz topic mij dat aangeraden heeft
Ik kan me niet voorstellen dat je dat iets vindt eigenlijk, maar laat me graag verrassen. Is niet bepaald in de trant van Rush of iets stevigs.

Benieuwd hoe Rush anno 2026 gaat klinken. Als het goed uitkomt, probeer ik ze zeker weer 'ns mee te pakken. Laatste keer dateert alweer van 2007. Dat was iig genieten. De prachtige opnames van hun show in '79 (tegenwoordig bijna m'n voortuin) check ik ook nog regelmatig.

• Metal!
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Jamel
RUSH, de enige legendarische hardrockband die ik nog nooit live gezien had, speciaal in 2013 naar de Ziggodome geweest voor hen.

• Leuk
Waarderingen: duck en johanra
Even een balletje opgooien: Haken annuleert hun tour met Coheed & Cambria in het Verenigd Koninkrijk. Eerder zegden ze al hun optreden op Euroblast eind september/begin oktober af. Beide worden gegooid op onvoorziene omstandigheden... Hopelijk niet al te serieus, maar begin bijna te denken dat de relaties in de band op scherp staan.

Even een balletje opgooien: Haken annuleert hun tour met Coheed & Cambria in het Verenigd Koninkrijk. Eerder zegden ze al hun optreden op Euroblast eind september/begin oktober af. Beide worden gegooid op onvoorziene omstandigheden... Hopelijk niet al te serieus, maar begin bijna te denken dat de relaties in de band op scherp staan.
Kan natuurlijk ook zijn dat er zaken spelen in de privé situatie van een of meerdere bandleden. Maar het is sowieso vervelend als dat soort dingen gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ah vond Haken wel tof op graspop, hopen dat t gewoon privé zaken zijn en t allemaal wel meevalt... hoop nie dat ze dr mee gaan stoppen...

Zijn er nog originele leden buiten Neil?

Nee, maar Jonathan Cain was dat ook niet, dus er verandert wat dat betreft niks :LOL:

Wel inmiddels met Deen Castronovo al 5 albums achter de drums en Arnel Pineda 3 albums als zanger met ook een uitstekende live uitvoering, van beide wel fan. Deen Castronovo met een van de beste albums allertijden met het eerste album onder de naam Revolution Saints, is misschien wel wat voor jou dat album!

Nee, maar Jonathan Cain was dat ook niet, dus er verandert wat dat betreft niks :LOL:

Wel inmiddels met Deen Castronovo al 5 albums achter de drums en Arnel Pineda 3 albums als zanger met ook een uitstekende live uitvoering, van beide wel fan. Deen Castronovo met een van de beste albums allertijden met het eerste album onder de naam Revolution Saints, is misschien wel wat voor jou dat album!
Eerlijk is eerlijk Bas. Ik weet niet genoeg van Journey om daar iets van te vinden. Zoals je weet ben ik vooral een glam man met Mötley

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread