Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Hmm ja om teleurstelling te voorkomen snap ik dat je er niet op durft te hopen, maar persoonlijk vind ik een avondje MCR - SOAD eigenlijk wel typisch klinken als iets wat Werchter zou kunnen programmeren... Inderdaad hopelijk snel duidelijkheid want we speculeren ons alweer een slag in de rondte hier :LOL:
Denk eigenlijk dat beiden gewoon als afsluitende headliner willen spelen dus zie dat niet zo werken

MCR lijkt me eerder op graspop te staan dan op werchter

sportpaleis 2017 was 2 nachten was nacht 1 verschrikkelijk
nacht 2 was veel beter
FOO's in 2015? in sportpaleis ook de absolute horror
Awel nacht 2 was ik er bij! Ik was toen nog maar net aan het werk en had nog niet voldoende reserves. 2 avonden kon ik me toen nog niet permitteren. Bovendien verjaart mijn vader op 1 november. Shows waren toen 1 en 3 november

Foo Fighters weer ik niet meer wanneer ik die daar gezien heb. Ik twijfel zelfs of ik ze daar een of twee maal gezien heb

Awel nacht 2 was ik er bij! Ik was toen nog maar net aan het werk en had nog niet voldoende reserves. 2 avonden kon ik me toen nog niet permitteren

Foo Fighters weer ik niet meer wanneer ik die daar gezien heb. Ik twijfel zelfs of ik ze daar een of twee maal gezien heb
Foo fighters was 2018
was rete slecht geluid, zeker vergeleken met werchter het jaar voordien

Laatst bewerkt:
Denk eigenlijk dat beiden gewoon als afsluitende headliner willen spelen dus zie dat niet zo werken

MCR lijkt me eerder op graspop te staan dan op werchter
Ah ik had MCR niet zo groot ingeschat dat ze dat kunnen eisen, maar wellicht denken ze daar zelf anders over haha

Inmiddels is de teaser verschenen in een stuk of 5 verschillende Italiaanse steden geloof ik, en dus in Parijs en London

1 show in Frankrijk (teaser)
1 show in Italie (heel veel teasers)
1 show in Engeland (gerucht dat het met QOTSA is in Tottenham stadion, en ook teaser in Londen)
1 show in Zweden (bevestigd door de drummer)
1 show in Berlijn (geleaked)

Wellicht Copenhell, vermoedelijk dat die voor SOAD een week zijn opgeschoven

Dan hopelijk 1 show in de Benelux, zal vast nog wel 1 in West-Duitsland bij komen ook lijkt me
Dan zitten we al op 8 shows, en de verwachting is een korte tour van 9-10 shows
Zit ook nog niets in Oost Europa in de lijst
Een show in België en in Nederland zal dan wel te veel gevraagd zijn ben ik bang, ik zet mijn geld maar in op RW als benelux exclusive

Iemand in Dessel die kan checken of SOAD op de kerk geprojecteerd wordt?
De projecties zullen wel op plekken zijn waar losse zaal/stadion shows gaan plaatsvinden, festivals houden toch hun eigen aankondigingsschema aan normaal gesproken dus zullen nu ook nog niet geteased mogen worden

Users who are viewing this thread