Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Zijn er nog mensen die de livestream van het Ozzy/Black Sabbath concert aan het volgen zijn?
Hier en daar maar heb vandaag ook Sólstafir in Düsseldorf. Heb Anthrax, Halestorm, Jack Black en die kinderen, Lamb Of God en nog enkelen gezien. Maar ik was dus ondertussen onderweg naar Düsseldorf en twee grensovergangen ... Dus niet alles kunnen zien. Ik ga de komende dag de rest nog bezien. Afhankelijk hoelaat Sólstafir gedaan heeft en ik in het station van Düsseldorf geraak, want daar ligt mijn tablet in een locker, kan ik mss Black Sabbath "live" zien, anders wordt het on demand

Toch heel blij dat ik dit kan meemaken, al is het via stream. Wat een bende legendes zitten daar samen zeg…
De mix staat wel niet altijd perfect. 2e gitaar bij Halestorm en Lamb of God kwam niet goed door, vocals bij Gojira, …

Ik apprecieer immens het gevoel van dankbaarheid dat de bands tonen doorheen alle shows. Zeker bij de supergroups.
Bij die laatste supergroup spatte (zeker bij de gitaristen) het plezier van het beeldscherm af. Alsof ze daar zijn om, inderdaad, als legendes onderling met elkaar lol te hebben en een prachtig eerbetoon aan Black Sabbath te geven.

Overigens zijn de reacties op de livestream wel geweldig😂
tijdens paradise city:
"
please somebody take HIM home"
"Sounds like Gnr featuring Elmo from sesame steet"
Axl zingt ook totaal niet meer in tijd.

Wel leuk dat ze Alice in Chains hun versie van Faeries opnieuw toonden, na de audio issues eerder vandaag.

Mooie show, van begin tot eind geluisterd en (bij vlagen) gekeken, maar... geen No More Tears... :cry:

Users who are viewing this thread