Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
3 versies van het nummer Beyond (die op hun laatste album staat). Ik vind ze eigenlijk alledrie minder dan het origineel. Hopelijk snel weer nieuw werk.
Dat nieuwe werk is op komst, op Alcatraz speelden ze een nieuwe song (In The Shadow Of Your Shadow) en die pastte perfect in de setlist met voornamelijk Vertikal & Eternal Kingdom materiaal

Laatst bewerkt:
Haha dat werkt echt verdacht goed... en dan die bescheiden Noren met elkaar aan het einde haha, Baard die hun uitvoering een 8,5 durft te geven en dat andere bandlid gelijk: "Wat!? Nee joh, een 6,5 of een 7 ofzo" :LOL:
Het voorstel om Meshuggah eens een cover van een popsong te laten doen mogen ze ook wel opvolgen 😆

• On fire
Waarderingen: Dr. Hannibal
Ja, helaas. Vond ze nochtans geweldig de laatste keer op Graspop.Maar aan alles komt een eind. Hopen dat ze er volgend jaar dan maar staan met een goede afscheidsset.🤘

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
🚨🚨🚨

Sorry voor de spam, maar toch nog een laatste poging:

Net als twee jaar geleden, is het de bedoeling om de hardste lijst van festileaks te maken. Wat zijn de beste metal-, hardrock- of punknummers volgens dit forum?

Hoe meer deelnemers hun lijstje aanleveren, des te beter.

Dus doe je best en post je top 100 hier:
Hardste Lijst

Mocht een top 100 niet lukken, dan is een top 10, top 50 of top 66 ook prima!

🚨🚨🚨

Sorry voor de spam, maar toch nog een laatste poging:

Net als twee jaar geleden, is het de bedoeling om de hardste lijst van festileaks te maken. Wat zijn de beste metal-, hardrock- of punknummers volgens dit forum?

Hoe meer deelnemers hun lijstje aanleveren, des te beter.

Dus doe je best en post je top 100 hier:
Hardste Lijst

Mocht een top 100 niet lukken, dan is een top 10, top 50 of top 66 ook prima!
Wanneer is de deadline?

Zanger van At The Gates is gediagnosticeerd met kanker. Zang was al wel opgenomen voor een nieuw album maar ze wilden nog niks releasen voor er nieuws was over zijn toestand en mogelijkheid tot zingen, en het te ondersteunen met een tour. Nu het er naar uit ziet dat het niet voor meteen gaat zijn, die tour, willen ze toch het album uitbrengen

• Verdrietig
Waarderingen: Rayakan en johanra
Prima eerste dagje Dynamo Metalfest. Wel smerig warm in het begin, maar dat ben ik alweer vergeten.
Nailbomb helaas alleen de laatste 2 nummers van meegekregen vanwege andere verplichtingen en traditionele lange wachtrij bij de entree. Net als de gehele avond bij alle barren, maar ook dat hoort bij DMF. Nailbomb was iig wat chaotisch. Herkende de 2 nummers amper.
Paradise Lost in daglicht was ff wennen. Genoten van de stevige klassiekers. Prima optreden, al zie ik ze liever in het donker of in een tent.
Fear Factory tribute was interessant. Tof dat ze Demanufacture in z'n geheel speelde. Hoogtepunt uiteraard A Therapy For Pain, voor mij één van de beste FF songs. Toch zie ik ze liever met meer dan 1 origineel lid, zoals de legendarische show in de Bosuil in 2004 en uiteraard de shows eind jaren 90.
Mastodon was een verademing zonder dat valse gekrakeel van Brent. Erg toffe setlist en mooie visuals. Laatste songs bijna episch, vooral de Black Sabbath cover. Hopelijk snel een nieuw album.
Opeth zoals vrijwel altijd degelijk. Stevige setlist, wat ik wel kan waarderen. Perfecte afsluiter voor deze dag.

Weer een top weekendje Dynamo Metal Fest gehad!
Persoonlijke hoogtepunten waren:
Gojira, Fleshgod Apocalypse, Ne Obliviscaris, Ministry, Within Temptation, Sirenia en Opeth!

Verbeterpunten voor de organisatie:
Gooi die eerste dag toch gelijk alle ingangen open. Ze hebben mensen staan om te controleren bij de poortjes waar ze enkel mensen doorlaten die al een bandje hebben. Ja wie heeft er al een bandje als het festival net de eerste dag open is... Na anderhalf uur kwamen ze ineens dat je daar ook kon en evt ook bij de VIP als je een normaal kaartje had. Veel mensen die Nailbomb hebben gemist hierdoor vrijdag. En de rij was nog steeds lang toen ik binnen was, dus ook veel mensen die Paradise Lost (bijna helemaal) hebben gemist.

Maak de ingang voor de toiletten achter op het terrein breder. Er word een bottleneck gecreëerd omdat iedereen in dezelfde rij moet aansluiten voor een van de 4 rijen toiletten en pispalen...

Bij zo'n droge editie als deze, en genoeg andere afgelopen jaren, pak even een tuinslang en spuit dat terrein even nat. Het was weer echt stofhappen, vooral bij de Kink stage.

Users who are viewing this thread