Guns N' Roses

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Ik vind het best knap. Had niet verwacht dat dat zo snel zou gaan, maar wel blij dat ik dan een kaartje heb weten te bemachtigen.
Zeker knap. Bewust er voor gekozen om geen kaarten te kopen. Wil wel heen, maar het is over anderhalf jaar..... ik gok op TicketSwap. Vond de kaartjes ook erg prijzig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Ja dit is echt bizar. Niet verwacht dat die 50k kaarten gelijk weg zouden zijn, leek een beetje verzadiging te zijn wat betreft GnR shows. Maar Corona doet rare dingen.

Mocht iemand nog twijfels hebben of het publiek het nog aandurft om in grote groepen te vertoeven dan is de vraag hiermee ook beantwoord. De komende maanden zal een jacht op kaarten komen zodra echt duidelijk wordt wanneer dingen weer door mogen gaan.
 

Fireball2

Playlistbediener
12 apr 2021
6
2
Heb ook geen ticket, wil er wel heen maar het duurt nog wel een tijdje.... eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat lopen met dat Covid gedoe... aan dat kaartje kom ik wel, dat is niet het probleem...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Europese tour 2021 nu weer verschoven naar 2022, met enkele extra shows.

Weer terug naar 13 gigs, zoals het in 2020 ook 13 gigs waren.

Sweden Rock is de gelukkige als festival die de komst van Guns N Roses als 3 keer is scheepsrecht mag aankondigen.

Ernst Happel Wenen Oostenrijk, is alsnog toegevoegd 13 juli 2022
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
232
Ik weet niet of het al ergens genoemd is elders op dit forum, maar Guns N’Roses nemen naast Gary Clark jr. nu ook Wolfgang Van Halen als voorprogramma mee naar Groningen: E4A40863-CE81-4E05-A70C-1238192D33A0.png
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en wenteldave

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
232
Ik had het net ook al genoemd in het Graspop-forum, maar Dirty Honey komt dus Mammoth WVH vervangen als voorprogramma bij Guns N' Roses in Groningen. Van Mojo's Facebookpagina: "Het Amerikaanse viertal Dirty Honey is bevestigd als opener voor het concert van Guns N' Roses op 23 juni in het Groningse Stadspark. Eerder werd Gary Clark Jr al aangekondigd als special guest bij dit optreden. Meer info via mojo.nl/gunsnroses
Dirty Honey vervangt Mammoth WVH die helaas heeft moeten afzeggen als opener voor dit concert." Ik keek uit naar Mammoth WVH, maar dit is een waardige vervanger.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.677
Ik had het net ook al genoemd in het Graspop-forum, maar Dirty Honey komt dus Mammoth WVH vervangen als voorprogramma bij Guns N' Roses in Groningen. Van Mojo's Facebookpagina: "Het Amerikaanse viertal Dirty Honey is bevestigd als opener voor het concert van Guns N' Roses op 23 juni in het Groningse Stadspark. Eerder werd Gary Clark Jr al aangekondigd als special guest bij dit optreden. Meer info via mojo.nl/gunsnroses
Dirty Honey vervangt Mammoth WVH die helaas heeft moeten afzeggen als opener voor dit concert." Ik keek uit naar Mammoth WVH, maar dit is een waardige vervanger.
Dit is een veel betere vervanger zelfs! Nou, lekker voor niks m'n ticket verkocht voor Groningen. (Nee, geintje, maar ik zat niet heel erg te wachten op Mammoth WVH en wel op Dirty Honey).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Gisteravond hebben ze de eerste show gegeven van de Europese tour in Portugal! Fijne setlist moet ik zeggen met een paar veranderingen. 2 songs die ze al sinds 199q en 1993 noet meer gespeeld hebben. Zal verder niks verklappen hier. Kijk er naaruit om ze volgende week weer aan het werk te mogen zien!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.138
1.161
Gisteravond hebben ze de eerste show gegeven van de Europese tour in Portugal! Fijne setlist moet ik zeggen met een paar veranderingen. 2 songs die ze al sinds 199q en 1993 noet meer gespeeld hebben. Zal verder niks verklappen hier. Kijk er naaruit om ze volgende week weer aan het werk te mogen zien!
Wel jaloers zeg. Die Belgische datum is er nooit gekomen. Veel plezier, wat een legendarische groep, zeker in deze opstelling. En het blijft een top-oeuvre!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.677
TIJDSCHEMA
14.45u -
Early Entry
15.00u - Deuren open
16.45u - Dirty Honey
17.45u - Gary Clark Jr.
19.15u - Guns N' Roses
23.00u - Verwacht einde

Die 3 uur en 45 minuten van GNR lijkt me onzin, maar het zou wel ontzettend vet zijn als dat gebeurt voor degenen die gaan. Het hele gebeuren start in ieder geval goed vroeg!
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.118
7.284
TIJDSCHEMA
14.45u -
Early Entry
15.00u - Deuren open
16.45u - Dirty Honey
17.45u - Gary Clark Jr.
19.15u - Guns N' Roses
23.00u - Verwacht einde

Die 3 uur en 45 minuten van GNR lijkt me waarschijnlijk onzin, maar het zou wel ontzettend vet zijn als dat gebeurt voor degenen die gaan. Het hele gebeuren start in ieder geval goed vroeg!
Weet niet of dat onzin is, spelen wel vaker belachelijk lang. Op graspop 2018 ook 3 uur en 30 minuten bijvoorbeeld
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.677
Weet niet of dat onzin is, spelen wel vaker belachelijk lang. Op graspop 2018 ook 3 uur en 30 minuten bijvoorbeeld
Echt? Drie uur had ik nog logisch gevonden, maar richting de vier uur. Poeh. Dat houd ik als toeschouwer ook met moeite voel, haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken