Graspop Metal Meeting 2027

Vragen ze hier echt al 139 voor? Dat is de huidige Early Bird prijs nog, dat was vorig jaar 109.... Moeten ze naar mijn mening toch wel flink wat bij doen als ze naar 169 gaan na de early bird sale
Ik vind dit tot nu toe een van de betere ITG undercards, jammer dat t zo een pokke eind weg is. Maar wat een gave namen staan hier tussen zeg. Gaerea metal church towards the sinister venom forbidden prong Yoth iria Fulci God dethroned met dat heerlijke album en natuurlijk Gutalax. zouden allemaal +jes zijn in mijn loopschema, zelfs op een graspop.

Vergeten we trouwens 5FDP ook niet in de headlinerpoule (NS welliswaar)? Die zullen volgens mij ook opnieuw een zomer op het Europese vasteland vertoeven.

hoop ook ja ja ja ik weet het

op zowel manson als disturbed en een return van Biohazard

maar Pantera mag ook van mij en ik weet raar volk, maar ik hou van de muziek

Vragen ze hier echt al 139 voor? Dat is de huidige Early Bird prijs nog, dat was vorig jaar 109.... Moeten ze naar mijn mening toch wel flink wat bij doen als ze naar 169 gaan na de early bird sale
Damn, opa verteld maar ik ging nog voor €6,66 en stond dan gewoon bij Megadeth en Vader. Ondertussen al jaren niet meer gegaan omdat het weer groot, groter, grootst moest worden. Maar pittige prijs.

Users who are viewing this thread