Graspop Metal Meeting 2026

Please tell me We Came As Romans was horrible so I can skip the final part for a front row spot at Breaking Benjamin.
Haha no, they were pretty damn good. Sorry!
That's to bad.

Any other experiences you would like to share regarding Graspop bands that you saw on RaR? :)
Sure!
Drain went pretty hard and seemed to have a lot of fun, that's going to be a good one in the afternoon sun.
Wargasm were my highlight of the weekend, absolute chaos.
Limp Bizkit felt a little safe but maybe I would have liked it more, had I been in the pit for this one.
President put on a really nice show, good performance and great vibe for a show in the setting sun (even though nobody likes them here haha)
Solid: Alter Bridge, Breaking Benjamin, Trivium, Hollywood Undead, Mastodon
Kind of boring: Bury Tomorrow, Loathe (unfortunately...)

Het weer op dit moment is miezerig. Al heel de middag regen, grijs en depresiefmakend. Volgende week rond dit uur sta ik bij Megadeth en hopelijk zal dat in het avondzonneke zijn en een goeie 23 graden

• Leuk
Waarderingen: CedricH en Jimmeh07
Het weer op dit moment is miezerig. Al heel de middag regen, grijs en depresiefmakend. Volgende week rond dit uur sta ik bij Megadeth en hopelijk zal dat in het avondzonneke zijn en een goeie 23 graden
hangt er vanaf of u geen wiet burger in uwe neus heb gestopt of Jupiler "green" heb gedronken

Dag beste puf kijkers,

Ze bleven maar duwen... :(
Ofwel eindigt het in een natte 20 graden, ofwel 30 + Tussenin bestaat blijkbaar niet meer voor graspop? Een plaatselijk warmteonweer erens in België? Het kan ook gans graspop helder blijven...
wo - ma
max: 26, 31, 30, 31, 32, 27
min: 19, 19, 19, 20, 20
neerslag: uhm, helder of een plaatselijke boem patat knal?
wind: blaas zelf maar...
Nu is het op zondag en maandag na al wat zekerder van temperaturen.

Morgen zijn we er weer met meer weer.

Dag beste puf kijkers,

Ofwel eindigt het in een natte 20 graden, ofwel 30 + Tussenin bestaat blijkbaar niet meer voor graspop? Een plaatselijk warmteonweer erens in België? Het kan ook gans graspop helder blijven...
wo - ma

Edit: Wat ik zei over die 20 graden was een bedenking over de afgelopen jaren...

Dag beste puf kijkers,

wo - ma

Kan dat wat naar beneden alstublieft

Dag beste puf kijkers,

wo - ma

Kunnen we terug naar die modellen tussen 22-27 graden aub 🥲

• Leuk
Waarderingen: pobepc en Pauly Robin
Spoorboekje!

Donderdag
Moet ik eerst nog een examen afnemen en daarna spring ik onmiddellijk op een trein naar Dessel. De eerste 2 bands haal ik vermoedelijk nooit, maar anders was ik gestart met Magnolia Park & Ego Kill Talent. Ik hoop er toch vanaf Ankor te zijn, maar valt af te wachten...

Ankor => (stukje Combichrist / Danko Jones misschien?) => The Funeral Portrait => Wind Rose => Sleep Theory => Grade 2 => Lakeview (stuk)
=> A Day to Remember => Bloodywood => Within Temptation => President (rest van het optreden) => Anthrax (rest van het optreden)
=> (stukje Limp Bizkit dan maar zeker) => The Offspring

Vrijdag
TX2 (niet volledig) => Drowning Pool => Asomvel => Mammoth => Trivium => We Came as Romans (10 min. voor einde weg) => Breaking Benjamin
=> Alter Bridge => Leprous (wat er nog rest) => Eh, rondlopen? Gewoon Knocked Loose / Cradle of Filth vermijden
=> Lionheart vermoedelijk (klein halfuurtje) => Volbeat

Blijft toch echt veruit de zwakste dag voor mij, ondanks Breaking Benjamin waar ik wel naar uitkijk

Zaterdag
The Pretty Wild => Vicious Rumors => (stuk Faetooth in afwachting) => Feuerschwanz => (stuk Rivers of Nihil in afwachting) => Primal Fear
=> Hollywood Undead => Three Days Grace => Ice Nine Kills => Babymetal => Queenryche => Architects (rest van het optreden) => Bad Omens
=> Bring Me the Horizon

Pijnlijke beslissing gemaakt om niet naar Sonata Arctica te gaan, maar die in oktober te gaan zien in de AB (?)

Zondag
Battle Beast => Evergrey => Life of Agony (vermoedelijk) => Europe => Wargasm => Future Palace (kwartiertje vroeger weg) => Foreigner
=> Periphery => Alice Cooper => Electric Callboy => Def Leppard => Sabaton

Worden goed gevulde dagen. Zien of ik het nog aankan om een heel weekend recht te staan 😅

Donderdag 14:15 bij het kruis aan de kant van de noord stage, als het goed is!
Inderdaad, staat nu wel vast.
Kijkend naar het schema van @Joslittel , die na Ankor moet werken achter de bar, zou ik willen voorstellen om de meeting voor deze keer niet bij het grote kruis, maar bij de bar helemaal linksvoor in de hoek bij de North Stage te doen.
Is dat een plan?

Kunnen we hem gelijk van wat klandizie voorzien. 😉🍻

Bij mij zowel vrijdag als zondag met 33 en 35 graden, maar de andere twee dagen met 31 mogen er ook zijn natuurlijk…

Users who are viewing this thread