Spoorboekje!
Donderdag
Moet ik eerst nog een examen afnemen en daarna spring ik onmiddellijk op een trein naar Dessel. De eerste 2 bands haal ik vermoedelijk nooit, maar anders was ik gestart met Magnolia Park & Ego Kill Talent. Ik hoop er toch vanaf Ankor te zijn, maar valt af te wachten...
Ankor => (stukje Combichrist / Danko Jones misschien?) => The Funeral Portrait => Wind Rose => Sleep Theory => Grade 2 => Lakeview (stuk)
=> A Day to Remember => Bloodywood => Within Temptation => President (rest van het optreden) => Anthrax (rest van het optreden)
=> (stukje Limp Bizkit dan maar zeker) => The Offspring
Vrijdag
TX2 (niet volledig) => Drowning Pool => Asomvel => Mammoth => Trivium => We Came as Romans (10 min. voor einde weg) => Breaking Benjamin
=> Alter Bridge => Leprous (wat er nog rest) => Eh, rondlopen? Gewoon Knocked Loose / Cradle of Filth vermijden
=> Lionheart vermoedelijk (klein halfuurtje) => Volbeat
Blijft toch echt veruit de zwakste dag voor mij, ondanks Breaking Benjamin waar ik wel naar uitkijk
Zaterdag
The Pretty Wild => Vicious Rumors => (stuk Faetooth in afwachting) => Feuerschwanz => (stuk Rivers of Nihil in afwachting) => Primal Fear
=> Hollywood Undead => Three Days Grace => Ice Nine Kills => Babymetal => Queenryche => Architects (rest van het optreden) => Bad Omens
=> Bring Me the Horizon
Pijnlijke beslissing gemaakt om niet naar Sonata Arctica te gaan, maar die in oktober te gaan zien in de AB (?)
Zondag
Battle Beast => Evergrey => Life of Agony (vermoedelijk) => Europe => Wargasm => Future Palace (kwartiertje vroeger weg) => Foreigner
=> Periphery => Alice Cooper => Electric Callboy => Def Leppard => Sabaton
Worden goed gevulde dagen. Zien of ik het nog aankan om een heel weekend recht te staan