Zo, gisteren de negativiteit eruit gegooid en vandaag weer wakker geworden met zin in een mooi weekend in juni

De headliners zijn dan een jaar wat minder spannend, maar er staat weer genoeg om me 4 volle dagen te vermaken
Mocht The Offspring tegen vallen dan trekken we maar een lekker speciaalbiertje uit de koelkast op de inferno voor een mooie afsluiter
Het moment waar ik het meest naar uit kijk is het rijtje van Trivium, Breaking Benjamin, Alter Bridge
Trivium eerder gezien maar waren verrassend goed op Graspop laatste keer, sinds 2019 wil ik ze al graag nog eens zien maar loop ze steeds mis
Breaking Benjamin en Alter Bridge beiden fan van en nooit live kunnen zien
Echt zin in die vrijdag!
Qua headline shows zullen BMTH en Sabaton wel weer iedereen omver blazen net als de vorige keer, dat gaan twee mooie vlammende afsluiters worden. Beiden al eerder gezien maar zal er toch wel weer van genieten lijkt me.
Ook Bad Omens begin ik langzamerhand wat meer overtuigd van te worden. Na het checken van de live opnames van Manchester heb ik toch wel het idee dat die live beter zullen overkomen dan op album. Alleen een beetje bang dat de saaie/langzame nummers me volledig uit de show halen. Dethrone als afsluiter klonk wel erg goed. Visuele show met pyro etc was ook goed op orde. Hoop dat Bad Omens iedereen laat zien in juni dat ze terecht als headliner geboekt zijn.
Nog even kijken hoe het me gaat lukken om met volle energie die zondagavond in te gaan

Voorgaande jaren was de zondag steeds (voor mij) een bijzonder zwakke dag en ben ik twee keer eerder weg gegaan. Dit keer moet ik op ieder moment op die zondagavond bij drie verschillende podia tegelijk staan. dat gaat nog wat worden met al vier dagen achter de rug.