Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zaterdag enige dat niets gelekt is, dus erg benieuwd ja. Maar 4 dagen achter elkaar zo'n aankondiging, en dan volgende week tientallen namen? Of donderdag al?
Kaartverkoop is volgende week pas, ze moeten wel wat overhouden om mensen actief te houden denk ik zo
Had zelf eigenlijk 2 dagen deze week verwacht en 2 volgende week, nouja dat had ik fout haha
Ach, ik vind het altijd weer leuk om een handvol clashfinders voor Graspop tegen te komen, die allemaal van elkaar verschillen en geen van allen kloppen met het definitieve tijdschema!
Op de website staan de stages reeds bij elke act. Met andere woorden: na het pakketje volgende week kan je al meteen een vrij realistische clashfinder opstellen.
Toch lijkt het mij niet 100% zeker dat ze niet op GMM staan. Op Parklife is Papa Roach opvulling voor een festival dat toch gegarandeerd uitverkoopt. Ik zie dus niet in waarom ze dan niet ook nog een rol kunnen spelen op Graspop. Mocht het nu zijn dat Parklife Papa Roach nodig zou hebben om de boel uit te verkopen zou ik hen niet op verwachten op GMM. Nu, er touren wel genoeg bands om de GMM affiche op te vullen dus in dat geval kunnen ze Papa Roach wel links laten liggen.
Vandaag even weinig tijd gehad om het forum te volgen. Deze namen waren al gelekt en ik ben er tevreden mee. Volbeat en Twisted Sister zijn beide bands die ik zou gaan zien! Mooi vervolg op de donderdag, al denk ik dat de zaterdag voor mij zal gaan tegenvallen.
Zo'n Sammy Hagar show met Van Halen nummers zou wel een droomboeking zijn!
Zou disturbed (icm met andere bands) de zaterdag niet kunnen headlinen? Ik heb namelijk nog steeds die unstoppable en undead die ik nog steeds niet kan plaatsen? Van mij hoeft het niet hoor, maar ben toch wel benieuwd naar wat die verwijzing dan is….Neem aan dat ze in ieder geval die bands waar ze naar verwijzen voor 9 nov aankondigen?