Graspop Metal Meeting 2026

Zou disturbed (icm met andere bands) de zaterdag niet kunnen headlinen? Ik heb namelijk nog steeds die unstoppable en undead die ik nog steeds niet kan plaatsen? Van mij hoeft het niet hoor, maar ben toch wel benieuwd naar wat die verwijzing dan is….Neem aan dat ze in ieder geval die bands waar ze naar verwijzen voor 9 nov aankondigen?
Wat zou dan de link naar Disturbed zijn volgens jou? Ik denk eigenlijk niet dat undead - unstoppable een specifieke verwijzing naar een bepaalde band is, vond die theorie eerdere jaren ook best vergezocht.

• 100
Waarderingen: Loek123
Zou disturbed (icm met andere bands) de zaterdag niet kunnen headlinen? Ik heb namelijk nog steeds die unstoppable en undead die ik nog steeds niet kan plaatsen? Van mij hoeft het niet hoor, maar ben toch wel benieuwd naar wat die verwijzing dan is….Neem aan dat ze in ieder geval die bands waar ze naar verwijzen voor 9 nov aankondigen?

Indestructible slaat wel op zowel undead als unstoppable natuurlijk... Verwacht Disturbed nog steeds wel als headliner een dezer jaren

Wat zou dan de link naar Disturbed zijn volgens jou? Ik denk eigenlijk niet dat undead - unstoppable een specifieke verwijzing naar een bepaalde band is, vond die theorie eerdere jaren ook best vergezocht.
Ik ook. Volgens mij moet je er niet te veel achter zoeken maar we zullen zien

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Indestructible slaat wel op zowel undead als unstoppable natuurlijk... Verwacht Disturbed nog steeds wel als headliner een dezer jaren
Dit is wat ik een beetje bedoel met vergezocht. Als Graspop een dergelijke verwijzing naar een band zouden willen doen, dan toch naar de bandnaam van de grootste band of de grootste verrassing van het affiche, of naar een songtitel van die bewuste band. Dus volgens mij niet naar een Disurbed / Indestructible.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Koekdoos
Ben hier misschien de enige in, maar hoop toch op iets anders dan EC. Publiek bij die optredens is me helaas tot 2x toe erg tegen gevallen (op Lokerse en vorige passage graspop).

Ik teken voor :
BMTH - Sleep token (als verrassing)
Bad Omens - Shinedown
Ook al hoor ik die bands ook graag. Ben ik de enige die het electric callboy publiek het beste publiek ooit vind?

Die koppen in het logo zijn behoorlijk undead. Ik blijf denken dat het iets met aangepast thema gaat worden..

Zoals gezegd gaf chat gpt als voorstel (voor stagenamen) oa 2 bekende namen van de gmm campings. Boneyard en the crypt

Misschien zijn ze al jaren aan het voorbereiden richting een switch in 26

• Pray
Waarderingen: talos654
Dit is wat ik een beetje bedoel met vergezocht. Als Graspop een dergelijke verwijzing naar een band zouden willen doen, dan toch naar de bandnaam van de grootste band of de grootste verrassing van het affiche, of naar een songtitel van die bewuste band. Dus volgens mij niet naar een Disurbed / Indestructible.
Waarom vergezocht doen met Indestructible, terwijl ze ook gewoon letterlijk een nummer hebben dat Unstoppable heet?
En 'undead' zou simpelweg kunnen slaan op Twisted Sister, een band die 'uit de dood opstaat'.

Desondanks zoek ik er ook niet al te veel achter.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Dat zegt hij toch, Disturbed gewoon weglaten van het festival en dus dit forum ;)
Iron Man Eye Roll GIF

Als we dan toch gaan speculeren, undead verwijst overduidelijk naar Hollywood undead. Laat maar doorkomen! Was in 2018 de eerste band waar ik ooit gecrowdsurft heb🤘

Als we dan toch gaan speculeren, undead verwijst overduidelijk naar Hollywood undead. Laat maar doorkomen! Was in 2018 de eerste band waar ik ooit gecrowdsurft heb🤘
Zijn die ineens zo groot dat ze een tekstje zoude moeten krijgen?

Korn en tool waren headliners. Disturbed zou dat dan ook gwn zijn. Hollywood undead schatk zo groot niet in

Users who are viewing this thread