Graspop Metal Meeting 2026

weet niet als deze al gepost is maar sabaton speelt 23 juli in Bulgarije, als aparte dag voor hills of rock
571831317_1340663817423961_504574867352504471_n.jpg

• Leuk
Waarderingen: won666 en thesummoning
Ik snap echt die hersengymnastiek met wat nu wel of niet een headliner is echt niet. Volgens mij kan er soms nog steeds voor gekozen worden om de naam die onder staat later te laten spelen.

Gelukkig zijn de 2 meest natte sokken (voor mijn smaak dan) gelukkig die eerste dag al, dan kan het alleen maar beter worden. Al ga ik heel misschien Limp Bizkit nog maar eens een kans geven al ik echt heel veel gezopen heb. Maar als zij weer zo'n halve 5 seconden medley met Walk/Master Of Puppets gaan doen dan ren ik echt naar de Marquee, ookal speelt daar K3 of Urbanus.

Ja dit ben ik wel met je eens hoor. WT heeft zelf al als headliner gestaan en dan nu een trapje lager geboekt. Megadeath met de afscheidstour op een mooie spot en dan waarschijnlijk Sabaton als afsluiter. Een deftig gezelschap. Blijft het enige raadsel waarin LB dit verdiend heeft. Nu moeten ze nog meer nummers 2 keer gaan spelen om hun set te vullen.
Tenzij het toch 3u gnr is 😅

• Haha
Waarderingen: Joslittel
Het meest verdrietige van deze aankondiging is dat Gojira zo goed als uitgesloten is nu
Die gaan ze niet boven WT en LB zetten lijkt me, daarnaast is er geen enkele logische reden te bedenken om die niet nu al aan te kondigen
op Zaterdag zou nog mogelijk zijn maar zaterdag in Dessel spelen en zondag in Dublin lijkt me niet ideaal
mijn hoop op Gojira is nu wel erg laag geworden helaas, terwijl dat toch wel de headliner was waar ik het meest naar uit keek
Kdacht dat gojira al bitje langer uitgesloten was, spelen zowel de vrijdag als de zondag in dublin met altijd wel een dag tussen helaas

Het meest verdrietige van deze aankondiging is dat Gojira zo goed als uitgesloten is nu
Die gaan ze niet boven WT en LB zetten lijkt me, daarnaast is er geen enkele logische reden te bedenken om die niet nu al aan te kondigen
op Zaterdag zou nog mogelijk zijn maar zaterdag in Dessel spelen en zondag in Dublin lijkt me niet ideaal
mijn hoop op Gojira is nu wel erg laag geworden helaas, terwijl dat toch wel de headliner was waar ik het meest naar uit keek
Zou idd wel echt balen zijn

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Geen idee of ze er rekening mee houden voor de aankondigingen maar de voorverkoop start al op 6 november.

Dat is nog wel terug te vinden van vorig jaar denk ik. Toen was er ook een voorverkoop. Volgens mij toen Alice Cooper en een pakketje namen op dezelfde dag (10.00 en 16.00)

Maar het lijkt me het meest logisch als Breaking Benjamin gewoon een week te vroeg is. Het zou raar zijn als ze donderdag aankondigen in plaats van de afgesproken dinsdag, terwijl gewoon een week te vroeg maar wel op de juiste dag van de week nog wel als een logisch foutje gezien kan worden

• Leuk
Waarderingen: Vicarious
Lijkt me niet dat ze WT om 19:20 laten spelen om GnR te faciliteren
GnR van 20:30 - 23:30 en dan daarna pas WT?

Van mij hoeft het helemaal niet maar zo'n constructie hebben ze met WT en Slayer een keertje ook gedaan volgens mij (waar Slayer als ''kleinere'' naam de dag afsloot).

GnR van 20:30 - 23:30 en dan daarna pas WT?

Van mij hoeft het helemaal niet maar zo'n constructie hebben ze met WT en Slayer een keertje ook gedaan volgens mij (waar Slayer als ''kleinere'' naam de dag afsloot).
Megadeth als Marquee headliner zie ik anders wel zitten tijdens Bizkit.

De afbeelding lijkt vrij duidelijk toch. Allemaal mainstage namen (ook Megadeth) en na Within Temptation heb je in ieder geval nog Limp Bizkit en een nog aan te kondigen headliner.

Wat dachten we van toch nog eens Iron Maiden, ookal zei hun aankondiging dat ze alleen op andere plekken zullen staan? Eerst even de andere dagen aankondigen om de backlash te verkleinen?

Goh, altijd langs de positieve kant bekijken. Kans zit er altijd in dat ik vrijdag een examen moet afnemen. Als de grote headliner tegenvalt, pik ik gewoon Within Temptation mee en kan ik daarna naar huis. Ben ik toch nog wat fris tijdens dat examen :)

Users who are viewing this thread