Graspop Metal Meeting 2026

hoe hoog schatten we de kans op shinedown in? dit jaar waren ze klaarblijkelijk te laat op het appel en waren al veel lineups ingevuld. hopelijk volgend jaar met nieuw album in hand staan ze er wel gewoon.

Nieuw nummer ook gedropped vandaag

• Leuk
Waarderingen: Lars.
hoe hoog schatten we de kans op shinedown in? dit jaar waren ze klaarblijkelijk te laat op het appel en waren al veel lineups ingevuld. hopelijk volgend jaar met nieuw album in hand staan ze er wel gewoon.

Stonden die er 2024 ook niet? Het mooiste vind ik persoonlijk minimaal 3 jaar tussen een optreden. Maar dat zal niet meevallen met 130 slots te vullen

Bekijk bijlage 15185

Voor de geintereseerden.

Misschien nog een jaar te vroeg voor Graspop met einde tour in maart.. en anders pas aankondiging in de laatste worp (tenzij uitverkocht.)

Ik ga alvast voor alle zekerheid naar de AB, wil al jaren Daughtry eens zien, dus blij mee! Kan dan betekenen dat die misschien ook eens op een festival staat hier, al zal dat wrs werchter zijn wegens vrij soft

Er was een aantal jaar geleden gezegd dat Daughtry aan een meer metal gericht album werkt. Al zijn singles sinds augustus 2023 zijn ook wel beduidend 'zwaarder' dan voorgaande albums.
Vermoedelijk is zijn smaak ook meer bij het hardere werk gaan aanleunen. Zijn live collab met disturbed is (naar mijn mening) ook zeer overtuigend dat hij het kan.
Alsook het uiterlijk past meer en meer op een graspop-podium 😆😆

Alles samen, geloof ik wel dat er een plaats kan zijn op het podium!😊

Mee op den boot naar hier met BB en de rest!

• Winning
Waarderingen: PreFXDesigns

Het verhaal op andere fora was dat die speciaal waren ingevlogen omdat Download er te laat achter kwam dat zijn subheadliner niet kon komen (FiR) en hebben toen Shinedown overtuigd om te komen met een hoge positie. Denk als die echt tourplannen hadden dat ze wel op meer festivals gestaan hadden. Wat de kansen zijn voor volgend jaar, geen idee.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
ken ze niet echt, ook eens even luisteren ter voorbereiding dan.

misschien een voorbode voor Breaking benjamin en shinedown die ook de oversteek maken. liggen allemaal wat in elkaars buurt imo
Dat zou zeker mooi zijn!
Shinedown kende ik voor 2022 nauwelijks, maar dat was een heerlijk optreden!
BB ook aardig enthousiast over geraakt na de gelekte Kamelot-poster in 2024, om vervolgens toch teleurgesteld te worden toen ze niet op de officiële poster bleken te staan. Zie ze dus graag komen, zeker nu ze wereldplaat Without You sinds vorig jaar live spelen!

Heart weer op tour volgend jaar.
Goed nieuws dit!!
Hopelijk weet Bospop ze weer te strikken.
Dit ook maar even hier delen, voor de mensen die uitkeken naar Heart op Graspop.

Van mij mogen alle amerikanen die er te lang niet gestaan hebben wel weer eens langs komen.

Breaking Benjamin, Mudvayne, Shinedown, Godsmack, Lamb of god, Trivium, Killswitch Engage, Rob Zombie en voor de liefhebbers Anthrax. (Eerste 2 hebben er nooit gestaan geloof ik maar zijn ook op mijn radar gekomen door de Kameleak)

Een paar uit dit rijtje zou al fijn zijn :)

Gisteren Carach Angren weer eens mogen aanschouwen. De nieuwe drummer is een ontzettende aanwinst kan ik zeggen. Heb ze werkelijk waar nog nooit zo goed en strak horen spelen. Zouden absoluut op GMM moeten staan volgend jaar!

• On fire
Waarderingen: saurus en MetalLimbo
Gisteren Carach Angren weer eens mogen aanschouwen. De nieuwe drummer is een ontzettende aanwinst kan ik zeggen. Heb ze werkelijk waar nog nooit zo goed en strak horen spelen. Zouden absoluut op GMM moeten staan volgend jaar!
Hoop er voor. Zat nog te twijfelen maar vond Utrecht net iets te ver. Mooi om te horen dat t een goede show was, ben er zelf erg benieuwd naar en hoop op een snele graspop (of dynamo) passage!

hebben nog iets goed te maken op alcatraz....verwacht ze daar wel volgend jaar...

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
1000019783.jpg

Of topic maar amai, dan werken mensen jaren aan iets. Ge zult het maar meemaken.

Algoed kan het nog doorgaan

Laatst bewerkt:
Maar beter zo als tijdens het festival als die duizenden mensen op het terrein zijn. Dan zou de chaos en ellende niet te overzien zijn. Je moet er niet aan denken
Inderdaad. Had evengoed vrijdag kunnen gebeuren dus ze hebben nog wel sjaans gehad

Users who are viewing this thread