Graspop Metal Meeting 2026

Zou het. Marquee kan behoorlijk wat kwijt en eerlijk denk dat ze daar beter staan dan op jupiler of main

En het ligt eraan of heel zuid Amerika naar gmm komt dan is de marquee wel te klein.
The Gathering heeft net vijf keer Doornroosje uitverkocht, maar is maar een kleine zaal. (1000p). Zijn inderdaad groot in Zuid-Amerika, maar dat heeft weinig impact op GMM.

Ik denk dat een late slot in de Marquee best gaat passen, al mogen ze van mij ook wel op de main staan eind van de middag/begin van de avond. Slot van Brutus afgelopen jaar?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MikeHell
vond het 2 jaar geleden wel goed, maar vind het nu ook geen band die elke 2 jaar moet komen ..

Nog zeven headliners over om me te overtuigen. Voor 300 piek en alles wat er nog bij opkomt aan spijs word ik toch behoorlijk wat selectiever.

Het is wel de ideale band om op zondag, na de "grote headliner" het festival af te laten sluiten voor een gefaseerde uittocht.
Opzich kan ik dit wel begrijpen, maar aan de andere kant is het ook wel tof om juist knallend het festival af te sluiten met een hoop energie, pyro en vuurwerk. Was hierdoor ook wat kritiek op het neerzetten van def leppard als afsluiter van het festival in 2024. Wat dat betreft was Motley Crue een betere optie geweest.

Ander goed voorbeeld is Machine Head die Graspop 2024 en Alcatraz 2025 toch wel in stijl hebben afgesloten met een flinke show.

Ik hoop toch dat Def Leppard niet de afsluitende headliner is op de zondag.

Opzich kan ik dit wel begrijpen, maar aan de andere kant is het ook wel tof om juist knallend het festival af te sluiten met een hoop energie, pyro en vuurwerk. Was hierdoor ook wat kritiek op het neerzetten van def leppard als afsluiter van het festival in 2024. Wat dat betreft was Motley Crue een betere optie geweest.

Ander goed voorbeeld is Machine Head die Graspop 2024 en Alcatraz 2025 toch wel in stijl hebben afgesloten met een flinke show.

Exact dit dus! I rest my case....

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Ik mag hopen dat ze geleerd hebben van het lege veld vorige keer dat ze afsloten.

Overigens is het natuurlijk niet gezegd dat ze headliner zijn. Het is wel waarschijnlijk natuurlijk maar misschien staan er nog wel twee grotere namen boven en wordt het toch nog een knallende afsluiter

Daar hoop ik ook op. Def leppard als 1e headliner en daarna nog ff knallen op de andere. Zelf zou ik de prodigy wel gaaf vinden, als is Def leppard en the Prodigy misschien een rare HL combi. Maar heb je wel een toffe festival afsluiter en vind dat ze wel mogen komen omdat ze vorig jaar op de geleakte poster stonden maar toch nie kwamen.

Bekijk bijlage 15848
Wat mooi! Ga ik weer aan de slag met de voorlopige poster. Geeft nu al een goed, uitgebreid beeld waar we aan toe zijn komende zomer!
Oh wauw, nog een leak!
Klinkt best leuk hoor, een soort indonesische The Hu? maar wel gek dat die band dan direct iets van 100 keer gaat optreden in een weekend. Ik zou het gewoon bij 1 show houden en zien hoe dat bevalt.

Users who are viewing this thread