Graspop Metal Meeting 2026

Bush zou logisch zijn, omdat ze ook al support act waren voor Volbeat in de AFWAS. Maar de reden waarom ze dan nog niet zijn aangekondigd ? Misschien welke spot ze moeten staan in functie van TBC ?
Tgoh. Die hun gezamelijke tour is gedaan. Die hangen nu niet meer aan elkaar vast.
Bush lijkt me wel een toegankelijke band genoeg te zijn die overal en nergens kan neergezet worden. Zou die zeker niet vastkoppelen aan de Volbeat-dag op GMM.

• Leuk
Waarderingen: Paddy en Loek123
Tgoh. Die hun gezamelijke tour is gedaan. Die hangen nu niet meer aan elkaar vast.
Bush lijkt me wel een toegankelijke band genoeg te zijn die overal en nergens kan neergezet worden. Zou die zeker niet vastkoppelen aan de Volbeat-dag op GMM.
Niet alleen dat, maar ook Werchter zou ik zeker niet uitsluiten. Zie ze daar ook wel belanden... Al zou ik het toejuichen als die op GMM zouden staan gezien ik ze met Volbeat heb gemist.

• Leuk
Waarderingen: Konijn
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Zou anders wel leuk zijn.

Zijn er ergens in de buurt hotels op loopafstand, of hoe is hier het best te komen? Bus vervoer van graspop naar ... ?

Zijn er ergens in de buurt hotels op loopafstand, of hoe is hier het best te komen? Bus vervoer van graspop naar ... ?
Er rijden de hele dag bussen van en naar treinstation Mol.

Dessel centrum is in principe wel op loopafstand, maar biedt weinig overnachtingsopties.

Niet alleen dat, maar ook Werchter zou ik zeker niet uitsluiten. Zie ze daar ook wel belanden... Al zou ik het toejuichen als die op GMM zouden staan gezien ik ze met Volbeat heb gemist.
Bush gezien dit jaar en ik keek er enorm naar uit maar was toch een teleurstelling. Gavin zong op regelmatige basis mee op tape en de weinige momenten dat hij toch live zong waren niet om over naar huis te schrijven, ook werden de grootste hits niet gespeeld behalve een uitgeklede versie van Swallowed. Ik kende de rest van de nummers wel maar ik had goed gestudeerd :) De rest van het publiek, not so much.
De energie zat zeker wel goed en hij had er wel zin in.

Ik hoorde wel positieve commentaren vanuit Antwerpen, ik zag ze in Stockholm dus misschien een momentopname. Voor de rest blijf ik wel fan :).

Okè, heb de voorlopige linea up bekeken....zoveel van hetzelfde als top-acts....Europe, Twisted Sister , Volbetalende, Sabayon, Alice etc.etc...en ...onze camping is in de handen van "investeerders" gevallen dus.. geen GP tenten meer....
Jammer, ben 68 en Boneyard etc is geen optie .....
Overwoog nog aan te sluiten bij wat jonge vrienden die naar de andere, rustiger, GP campings gaan maar dat kan dus niet voor een of twee nachten.
Lekker flexibel...dus einde GP na 15 jaar

• Verdrietig
Waarderingen: El_Leipo en Loek123
Okè, heb de voorlopige linea up bekeken....zoveel van hetzelfde als top-acts....Europe, Twisted Sister , Volbetalende, Sabayon, Alice etc.etc...en ...onze camping is in de handen van "investeerders" gevallen dus.. geen GP tenten meer....
Overwoog nog aan te sluiten bij wat jonge vrienden die naar de andere, rustiger, GP campings gaan maar dat kan dus niet voor een of twee nachten.
Gaat er hier nog iemand naar Airbourne in Tivoli, februari 2026

Anders naar een motel/hotel gaan? Eventueel een fiets meenemen. Dan kan je eerst met de wagen richting Dessel, om dan het laatste stukje met de fiets te doen. Zo deed ik het vele jaren. Ik heb totaal geen zin meer om naar een camping te gaan.

• Leuk
Waarderingen: The Dude

Je kan nog overwegen om Centerparcs de Kempervennen te gaan. Zit je op een half uurtje met de auto, vond het zelf een heerlijke ervaring afgelopen editie.

Je kan nog overwegen om Centerparcs de Kempervennen te gaan. Zit je op een half uurtje met de auto, vond het zelf een heerlijke ervaring afgelopen editie.
Aah Kempervennen, regelmatig met het voetbalteam geweest om vervolgens te gaan stappen in Eindhoven. Mooie tijden.

• Confetti
Waarderingen: El_Leipo

Users who are viewing this thread