Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dag beste kijkers,
Bij deze mijn laatste weerbericht voor ik mijn nekspieren g trainen.
Ik heb voor zaterdag en de nachten hier en daar nog een graadje warmer kunnen boeken.
Ook is er een kleine kans op onweer of verfrissend buitje zondag op maandag. Wanneer precies = ? Maar de onzekerheid is weg: Maandag is afkoeling maar voorlopig droog.
Ik hoorde bij mijn ouders dat ze hoorden dat het zondag kan oplopen tot 31 of 35 of daartussen. Iemand anders zag 29 staan en ik zeg 33 volgens meteo.
max wo - ma: 28, 26, 29, 32, 33
min wo/do - zo/ma: 14, 15, 17, 21, 19
wolken: Vandaag de meeste bewolking, en anders hoop je maar op...
neerslag: zo/ma kleine kans op neerslag... het nevelkanon
wind: de bassen van de subwoofers op gmm...
Straks zijn we er weer met meer metal
vandaag is de dag!
Mijn vrijdagticket was in 27 seconden verkocht.
Ik duim voor je mee. Ik ga combi want iemand anders kan niet mee.
Vrijdag topdag met unprocessed, kim dracula, falling in reverse, slipknot of opeth?, blood incantation, behemoth, ...
Mijn vrijdagticket was in 27 seconden verkocht.
Ik duim voor je mee. Ik ga combi want iemand anders kan niet mee.
Vrijdag topdag met unprocessed, kim dracula, falling in reverse, slipknot of opeth?, blood incantation, behemoth, ...
Het aantal toiletten op Inferno is alvast naar beneden gegaan, benieuwd wat dat gaat geven in de ochtendspits. Uiteindelijk betalen we hier wel extra voor..
Nu zijn de goedkope weg. Morgenvroeg moeten deze mensen eieren voor hun geld kiezen en zullen er een aantal voor dumpprijzen gaan.
Dus wie wil ga er voor zitten.
Het aantal toiletten op Inferno is alvast naar beneden gegaan, benieuwd wat dat gaat geven in de ochtendspits. Uiteindelijk betalen we hier wel extra voor..
Ik moet eerlijk zeggen, ik ben zelden zo content geweest als nu. Die Crypt is een fantastische vondst. De auto staat letterlijk vijf minuten lopen hier vandaan. Geen gedoe met lintjes, overal lekker de ruimte. En een heerlijke serene rust. Nu al meer dan waard om hiervoor te kiezen!
Ik moet eerlijk zeggen, ik ben zelden zo content geweest als nu. Die Crypt is een fantastische vondst. De auto staat letterlijk vijf minuten lopen hier vandaan. Geen gedoe met lintjes, overal lekker de ruimte. En een heerlijke serene rust. Nu al meer dan waard om hiervoor te kiezen!
Wij hadden ook wel echt mazzel met de plek op de parking. Als je naar helemaal wordt gestuurd dan komt dat stukje lopen er nog bovenop. Wij konden precies aan de goede kant parkeren.
Verste uiteinde boneyard heeft extra wc's dixi's. Voor de rest lijkt het mij hetzelfde als vorig jaar. Ik denk dat Graspop op dezelfde limiet botst als alle andere festivals. Door de wetgeving rond waterverbruik is de enige oplossing dixi's bij plaatsen.
Nog een finale tiplijst van de scouting die ik deed op Rock Im Park:
Slipknot - Je weet wat je gaat krijgen, maar altijd steengoed.
Korn - Idem
Jinjer - Wil je verliefd worden? Ga gewoon een volledig uur naar deze frontvrouw kijken, zingt loepzuiver.
Poppy - Wil je verliefd worden maar je na een half uur bedenken omdat er precies toch een hoek af is? Hierheen.
Lorna shore - Sta ik 100% zeker weer vooraan, zetten een show neer. Iets te vroeg geprogrammeerd jammer genoeg.
Spiritbox - Ik vond ze niet overtuigend, maar geef ze graag een herkansing als sub op de main
In Flames - SELL ME THE INFECTIONNNNNNNNNNNN