Graspop Metal Meeting 2025

Dat is eigenlijk precies het probleem dat ik met Babymetal heb. Ze doen alsof ze de metal godinnen zijn terwijl ze in werkelijkheid een uur lang wat dansjes doen en soms een paar woorden zingen, terwijl de échte muzikanten weggepropt zijn in de hoeken van het podium.

Omdat het anders is betekent niet dat er minder talent en hard werk bij te pas komt.

Su metal zingt echt wel meer dan "een beetje" en dat doet ze gewoon zuiver terwijl ze constant in beweging is.

Ook is het onthouden en uitvoeren van alle dansjes iets waar veel hard werk en discipline voor nodig is.

Toen ze begonnen waren de meiden nog niet zo bekend met de metal wereld en waren ze inderdaad voornamelijk aankleding en was het enorm "gemaakt", dat is nu wel anders; Su Metal is de muziek gaan omarmen en draagt ook bij aan het creative process, ze is zeker een artiest (geworden).

Metal Godinnen? Tja het is maar hoe je het ziet, maar ze doen echt wel iets om te respecteren vind ik, natuurlijk snap ik dat het niet voor iedereen is, maar ze werken harder dan veel bandleden van "echte" bands.

"Zuiver" vind ik sowieso anders, maar ze zal vast goed kunnen zingen hoor en natuurlijk is dat ook moeilijk tijdens het dansen. Wat ze doen is opzich ook te bewonderen, maar op muzikaal gebied vind ik het nergens over gaan (los van de muzikanten in de band)

En of er wel of niet veel werk bij aan de pas komt lijkt me niet zo relevant.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: dvdh666
Limp Bizkit met 5 bands in het voorprogramma (waarvan ik er, m'n excuses, geen enkele ken) voor bijna 100 euro per ticket ... Ik vind het bijna sneu voor Durst. Geen idee wat het management dacht. Als je idd kijkt naar de verkochte tickets, is momenteel de Lotto Arena te groot.
Ik denk dat het aantal verkochte tickets nog ver van een lotto arena is. Natuurlijk is het middenplein moeilijk in te schatten.

• Leuk
Waarderingen: TNFke
Wordt dat niet ‘gewoon’ Electric Callboy op vrijdag? Zijn gewoon van 4 dagen na mekaar te spelen, Graspopverkoop loopt goed dus ze wachten nog wat op Lokeren die hun verkoop moet boosten…

Aleja wild guess, maar zoveel kanshebbers zie ik ook niet meer. Op zaterdag gok ik op Rise Against en BFMV nog.

Zit meer te denken waarom we ons hier zo druk maken. Oké, we missen een vrijdag headliner en op zaterdag wat subs. Flogging Molly is uitgevallen dus daar moet ook wat terug voor komen. Maar als de aanschaf van een ticket nu nog afhangt van de eerder genoemde ontbrekende bands. Dan kun je beter sowieso niet gaan. Mijn programma is in ieder geval al weer redelijk gevuld. #ga me wederom vermaken

Zit meer te denken waarom we ons hier zo druk maken. Oké, we missen een vrijdag headliner en op zaterdag wat subs. Flogging Molly is uitgevallen dus daar moet ook wat terug voor komen. Maar als de aanschaf van een ticket nu nog afhangt van de eerder genoemde ontbrekende bands. Dan kun je beter sowieso niet gaan. Mijn programma is in ieder geval al weer redelijk gevuld. #ga me wederom vermaken
Headliner fans mogen toch ook niet klagen lijkt me zo.
Ik heb er ieder geval steeds meer zin in.
Woensdag 2uur .😁😝🤘

Eens hoor! Nog een vrijdag HL en zaterdag subs gaan alleen maar meer clashes opleveren. Dat is het enige ‘probleem’ dat ik zie en dat is echt een luxeprobleem. Om maar aan te geven hoe goed en breed de line-up nu al is, met name in de avond.

Zorgen maken doe ik ook zeker niet, als er niets meer bij komt heb ik een fantastisch gevuld programma en ga ik me goed vermaken. Nog meer leuke bands zou eerder problematisch zijn 🤣

Users who are viewing this thread