Ik zie die eigenlijk ook als headliners eerlijk gezegd ... . Van hun eigen specifieke stages kan ik ze moeilijk dagopeners noemen eh
Gisteren in Londen naar Bullet Die My Valentine en Trivium geweest. Ik kon mijn geduld echt niet meer bewaren. Ik had hier al geschreven dat de bands geen pyro gebruikte maar moet nu die reactie bijstellen. BFMV had WEL pyro. Geen idee voor deze show alleen of niet. Misschien iets productioneel dat het in die andere zaal niet kon? Geen idee. Maar ze hadden dus wel pyro gisteren. En ik ga nog meer zeggen over BFMV. Da was FUCKING GRAAF. En boven al mijn verwachtingen. Vooral bassist en zanger was in topvorm. Maar die visuals. Die pyros. Die lasers. Alles. Gewoon zo graaf. Trivium was juist geweest en die hadden niks van showelement. Tegen BFMV vond ik ze eigenlijk maar een schim.
Bij deze is BFMV eigenlijk wel een headliner voor de toekomst. Ik ben ook benieuwd of het volgende week in het filmpje ook over Download gaat gaan of over Graspop
Beide bands bevestigen zich ook nog voor Download maar ik ben niet zeker of die reeds op de poster stonden. Niet dat dit veel zou betekenen voor Graspop denk ik, Trivium zal dan waarschijnlijk niet in Europa zijn en BFMV is Brits dus kan altijd.
BFMV kondige ook aan te beginnen aan een nieuw album. Uitgebreide tour volgend jaar dus schrijf maar al op voor Graspop 2026 als ze er dit jaar niet staan