Graspop Metal Meeting 2025

Ik had echt gehoopt op deftones maar het was wel te voorspellen dat ze naar werchter gaan :). Dat is dus nog een optie minder als mogelijke headliner! Ben nu toch wel echt benieuwd waarom graspop de laaste headliners niet heeft gedeeld! Zoudenze toch nog iets speciaals in petto hebben of zijn ze effectief op een tour van Volbeat aan het wachten...

Ik had echt gehoopt op deftones maar het was wel te voorspellen dat ze naar werchter gaan :). Dat is dus nog een optie minder als mogelijke headliner! Ben nu toch wel echt benieuwd waarom graspop de laaste headliners niet heeft gedeeld! Zoudenze toch nog iets speciaals in petto hebben of zijn ze effectief op een tour van Volbeat aan het wachten...
Ik verwacht dezelfde reden waarom Hellfest nog niets heeft laten weten.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Resurrection is de 1e aankondiging voor Crossfaith in Europa (voor 2025) toch? Ik hoop heel hard dat die ook op graspop staan. Hun Japanse tour start maar op 2/7 dus fingers crossed.

• Leuk
Waarderingen: nepticot
Als SOAD zijn headline set heeft gespeeld mogen Ronnie Radke, Marilyn Manson en Till Lindemann samen de andere stage afsluiten waarbij Till Lindemann rotte vissen naar fans gooit terwijl ze uitgescholden worden door Ronnie Radke
That sounds amazing, sign me up.

• Haha
Waarderingen: Loek123
Kunnen ze aub FiR nu direct cancellen, zijn we van dat gezeur af....wordt nu al allergisch voor al die berichten in de socials omtrent de zanger.....pffff
Kunnen we stoppen met de cancelcultuur te bestendigen of zelfs om hem nog groter te maken aan beide zijden van het spectrum?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Nog niets verder van gehoord. Ze waren iig te boeken volgend jaar, dus zullen ze europa aandoen. Maar hoe het verder voor staat moet ik op dit moment het antwoord schuldig blijven.
Ze zijn in ieder geval nog tot 1 juni volgend jaar op tournee in de VS. En gezien de zanger zijn vliegangst wordt het dan met reizen wel krap dag. Laatste concert van die tour in Kansas City. Hartje states.

Users who are viewing this thread