Graspop Metal Meeting 2025

Nou ik geloof dat deze dag na de tool eveneens snel uitverkocht was, is wel te danken aan deze mannen.
Stonden die niet op dezelfde dag als Avenged Sevenfold?
Voor BMTH was het in ieder geval duidelijk dat ze wilden headlinen en die plek op de majors nog niet zouden krijgen.

Geen idee wat die er zelfs bij komen doen, want nogmaals: Linkin Park is de naam die je op je festival wil volgende zomer als organisator van de grootste festivals. Dan geef je die niet af aan Graspop (waarvoor er daarnaast al meer dan genoeg kanshebbers touren met Iron Maiden, Slipknot, Korn, Priest, Scorpions, Within Temptation, Powerwolf (zo snel even uit het hoofd). Daarnaast gaf jimmy al aan dat RW een binnenkopper is, net als iemand die insider bronnen beweert te hebben.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Loek123
:ROFLMAO:er moet meer geluld worden, net even terug gekeken, vorig jaar bij bekend maken van nieuwe skully (12 nov.)zaten we al op pagina 273 en bij de 1ste naam (tool) op pagina 283.
conclusie nog 115 pagina's en we hebben de 1st naam.
Wachten ze misschien met bekend maken van de eerste naam tot wij hier pagina 300 hebben bereikt? :p:p:p:p

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Ik heb net me wat verdiept in Falling in Reverse omdat ze ze hoog staan op Rock Am Ring (2e naam op het affiche).
Maar ik kan niet echt ontdekken waarom dit nu zo populair is.
De muziek is meer een mix van herhalende rap of spoken word.

• Leuk
Waarderingen: Knightofmuser
Ik heb net me wat verdiept in Falling in Reverse omdat ze ze hoog staan op Rock Am Ring (2e naam op het affiche).

Ik heb lichtelijk het gevoel dat FIR een beetje een emo / TikTok hype band is.

Het is een beetje een aparte band die een hoop verschillende genres combineert, ik zou het vooral omschrijven als een combinatie van metalcore en nu-metal denk ik. Er zit in inderdaad een hoop rap in, het kan dat dat niet je ding is.

Ik was vooral onder de indruk van hun videoclips. Dat zijn bijna Hollywood producties. Muzikaal zeker niet slecht, maar om zo hoog te staan op een affiche... Dat snap ik toch ook niet.

Denk dat die wel een stuk populairder zijn in het jongere segment door social media en dergelijke.

Ik was vooral onder de indruk van hun videoclips. Dat zijn bijna Hollywood producties. Muzikaal zeker niet slecht, maar om zo hoog te staan op een affiche... Dat snap ik toch ook niet.

Denk dat die wel een stuk populairder zijn in het jongere segment door social media en dergelijke.
Wellicht is de live productie ook van zo'n hoog niveau? Dat kan natuurlijk wel een boost geven aan hoe de shows ontvangen worden, en dus op welke positie ze geboekt worden. Zie bijvoorbeeld BMTH vorig jaar, die met hun indrukwekkende productie veel positieve reacties kregen op hun headline set, ook van mensen die er muzikaal niet veel mee hebben.

Verder begrijp ik dat er online veel hype over is en dat ze vrij weinig in Europa touren, beide ook recepten om de positie op affiches te boosten. Het komt voor mij ook een beetje uit de lucht vallen eerlijk gezegd, maar het zit dan ook helemaal niet in de genre hoek die mij interesseert.

Wellicht is de live productie ook van zo'n hoog niveau? Dat kan natuurlijk wel een boost geven aan hoe de shows ontvangen worden, en dus op welke positie ze geboekt worden. Zie bijvoorbeeld BMTH vorig jaar, die met hun indrukwekkende productie veel positieve reacties kregen op hun headline set, ook van mensen die er muzikaal niet veel mee hebben.

Verder begrijp ik dat er online veel hype over is en dat ze vrij weinig in Europa touren, beide ook recepten om de positie op affiches te boosten. Het komt voor mij ook een beetje uit de lucht vallen eerlijk gezegd, maar het zit dan ook helemaal niet in de genre hoek die mij interesseert.

De productie van BMTH was inderdaad erg goed alleen het testen ervan tijdens Avenged Sevenfold's show was zeer onnodig.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread