Graspop Metal Meeting 2025

And now for something completely different.

Ik zie met regelmaat mensen lekker zitten op de weide, en heel internet staat vol met portable, kleine opvouwbare mini stoeltjes.

Nu lijkt me dat best makkelijk maar wil niet de hele dag (als het warm is of als ik een pit in duik) een irritant pakket op me rug hebben wat een stoeltje kan worden.

Zijn er die ervaring hebben met dergelijk ding of tips hebben ???!
of ervaring willen delen
Ik weet niet precies wat je wil horen eigenlijk.
Dat er een supercomfortabel stoeltje bestaat dat niks weegt en je in een broekzak kan steken? 😅 ;)
Lijkt me duidelijk dat dat een persoonlijke afweging is op basis van prioriteiten: zitcomfort vs. draagcomfort.

talking english GIF by South Park

Edit:
Ik zag afgelopen jaar wel iemand met zo'n telescoopkrukje, die zijn dus precies zo stevig en stabiel als je zou verwachten..
Bij het wachten op de shuttle-bus ging hij (makkelijk 100+ kg) erop zitten, en nog geen minuut later zakte hij er doorheen en maakte een koprol achterover.. 😅

1734198977097.png

Laatst bewerkt:
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en Chronicbias
Tribune(s) zijn de beste optie inderdaad.
Stoeltjes gaan nooit echt comfortabel zitten want te klein.
Zo'n luchtzak zie je soms ook maar dan kan je evengoed op de wei liggen denk ik dan.

Lockers zouden een optie kunnen zijn om je stoeltje in op te bergen maar dan nog zit je met max maat stoeltje.

Dat er een supercomfortabel stoeltje bestaat dat niks weegt en je in een broekzak kan steken? 😅 ;)
Lijkt me duidelijk dat dat een persoonlijke afweging is op basis van prioriteiten: zitcomfort of draagcomfort?

talking english GIF by South Park

Edit:
Ik zag afgelopen jaar wel iemand met zo'n telescoopkrukje, die zijn dus precies zo stevig en stabiel als je zou verwachten..
Bij het wachten op de shuttle-bus ging hij (makkelijk 100+ kg) erop zitten, en nog geen minuut later zakte hij er doorheen en maakte een koprol achterover.. 😅

Bekijk bijlage 12048
Nog een leuke anekdote over zo'n krukje.
Afgelopen editie kwam er een één of andere vaag figuur met exact zo'n krukje bij ons op Inferno langs. Had ongeveer 5 kilo wiet bij zich. Iedereen moest maar gratis proberen. Heb hem nog een biertje gedaan. Zelf heb ik niets met wiet, maar die kerel bleef maar babbelen. Tot dat ie op inderdaad zo'n krukje plaatsnam. Dat ding explodeerde zo ongeveer. Tas met shit onder de arm en maken dat je wegkwam. Tot zover het stoere big kingpin gedrag🤣🤣🤣🤣

Je kunt ook ergens problemen zoeken die er wellicht helemaal niet zijn, oftewel projecteren.
Wij hebben toch helemaal geen idee wat zij allemaal onderling hebben afgesproken?
Wie weet is Silje nu wel zwanger ofzo, en was het misschien wel haar eigen idee om Anneke te vragen voor enkele reünie-optredens?
Weten wij veel..
Klopt dat we het niet weten. Maar speculeren is toch aan de orde van de dag hier? En aangezien ik ze 10+ keer gezien (met en zonder Anneke) dacht ik me te kunnen permitteren een uitspraak te doen. Ik had er duidelijk geen benul van dat ik hier een dikke discussie over los zou trekken.

Ps: Silje is achter in de 40. Zou technisch vast kunnen, maar het lijkt me sterk

Lijkt me duidelijk dat dat een persoonlijke afweging is op basis van prioriteiten: zitcomfort of

Ik zie met regelmaat mensen lekker zitten op de weide, en heel internet staat vol met portable, kleine opvouwbare mini stoeltjes.

Nu lijkt me dat best makkelijk maar wil niet de hele dag (als het warm is of als ik een pit in duik) een irritant pakket op me rug hebben wat een stoeltje kan worden.

of ervaring willen delen
Ik heb onderstaand krukje,
Super comfortabel. En opgeplooid niet groter dan een koffiekan.
Hangt doormiddel van een draagriem om mijn rug als ik naar een optreden sta te kijken.
IMG_1123.jpeg

Ik heb onderstaand krukje,
Super comfortabel. En opgeplooid niet groter dan een koffiekan.
Hangt doormiddel van een draagriem om mijn rug als ik naar een optreden sta te kijken.
Bekijk bijlage 12049

Mijn vrouw heeft ook zo een krukje bij voor haar rug als ze de hele dag moet staan heeft ze achteraf teveel last.
Nadeel eraan is wel dat het opgeplooid max 55cm ofzo mag zijn er bestaan regels over op graspop.
Het past opgeplooid net in een grote locker geloof ik.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Klopt dat we het niet weten. Maar speculeren is toch aan de orde van de dag hier? En aangezien ik ze 10+ keer gezien (met en zonder Anneke) dacht ik me te kunnen permitteren een uitspraak te doen. Ik had er duidelijk geen benul van dat ik hier een dikke discussie over los zou trekken.

Ps: Silje is achter in de 40. Zou technisch vast kunnen, maar het lijkt me sterk
Speculeren is één ding.
Automatisch uitgaan van het negatieve is een ander ding.
In een tijd waar het helaas barst van fake news, complottheorieën, valse roddels, en noem maar op, vind ik het nu eenmaal absoluut niet terecht of verantwoord om zomaar onze eigen waarheden of insinuaties te verzinnen.
Als zoiets daadwerkelijk het geval zou zijn, dan horen we dat wel (of niet).

• Leuk
Waarderingen: Valthys en Mark's Kal
Speculeren is één ding.
Automatisch uitgaan van het negatieve is een ander ding.
In een tijd waar het helaas barst van fake news, complottheorieën, valse roddels, en noem maar op, vind ik het nu eenmaal absoluut niet terecht of verantwoord om zomaar onze eigen waarheden of insinuaties te verzinnen.
Als zoiets daadwerkelijk het geval zou zijn, dan horen we dat wel (of niet).
Oprecht benieuwd: waar ga ik automatisch uit van iets negatiefs? Hoeft niet op het forum hoor (berichtje mag ook), maar ik begrijp oprecht de straffe reactie(s) niet.

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass en @3*#
Heb ook zulke krukjes gehad en mee rondgelopen op GMM, maar na een dag ben je daar ook wel klaar mee, hoor...
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Vertrekkende van de verreisten:
1) toegestaan
2) rugleuning (de tribunes zijn ok voor een tijdje, maar mis echt ruggesteun)
3) compact om te dragen (voor mij is dat in een rugzak waar ook mijn camelbak inzit)
4) stabiel op het graspop terrein

Is de mh500 van quecha iets?

of ervaring willen delen

Als ik zie hoe die show en alle andere extra shows compleet weg zijn in minuten. Begin ik bijna te denken dat ze ook prima in de metal dome zouden kunnen.
Weet niet of al onze Belgische vrienden dit kennen maar zeker in nl heeft deze band een goeie doorbraak gehad en is een inspiratie voor andere bands geweest.
The gathering ....ALWAYS. Volledig grijs gedraaid.///

Kreator speelt als (sub)headliner op Dynamo Metalfest. Waren 2023 ook op GMM maar misschien nog een sub-headliner spotje voor volgend jaar?

Excuus, op website van Dynamo staat het niet. Maar hier wel.
Als weekendticket-houder van Dynamo dit jaar, dank voor het delen! Dit staat nog niet op de socials.

Kreator heel vet, blij om meer Thrash te zien. Een Hanabie had ik op Dynamo niet verwacht, tijd om met een open mind te gaan kijken..

Als weekendticket-houder van Dynamo dit jaar, dank voor het delen! Dit staat nog niet op de socials.

Kreator heel vet, blij om meer Thrash te zien. Een Hanabie had ik op Dynamo niet verwacht, tijd om met een open mind te gaan kijken..
Kreator was denk ik mijn (en onze groep) favoriet van GMM 2023 en zo ook op Wacken 2023. Echt een top band live. Vind het ook wel tof dat die na zoveel jaar hard werken nu steeds vaker hoge plekjes krijgen.

Wel benieuwd wat de laatste headliner voor Dynamo is. Echt een hele toffe lineup hebben ze komend jaar.

Kreator was denk ik mijn (en onze groep) favoriet van GMM 2023 en zo ook op Wacken 2023. Echt een top band live. Vind het ook wel tof dat die na zoveel jaar hard werken nu steeds vaker hoge plekjes krijgen.

Wel benieuwd wat de laatste headliner voor Dynamo is. Echt een hele toffe lineup hebben ze komend jaar.
Top waar heb je dit gezien. Op de site is inderdaad deze nog een niet vrijgeven/weg geveegde naam. Op het bord wat jij zag is dat er nog maar 1 ipv 2

Users who are viewing this thread