Graspop Metal Meeting 2025

Kreator was denk ik mijn (en onze groep) favoriet van GMM 2023 en zo ook op Wacken 2023. Echt een top band live. Vind het ook wel tof dat die na zoveel jaar hard werken nu steeds vaker hoge plekjes krijgen.

Wel benieuwd wat de laatste headliner voor Dynamo is. Echt een hele toffe lineup hebben ze komend jaar.
Gaaf man, wordt vast een vette show van Kreator in het ijssportcentrum!

Kleine aanvulling op mijn vorige reactie: onwijs gaaf on Nailbomb ook op het affiche zien staan! Die had ik zeker niet op de bingolijst.

Dynamo heeft komend jaar inderdaad wel echt een mooie line up neergezet. Zeker vergeleken met afgelopen jaren hebben ze zichzelf weten te overtreffen. Het is dat ik al naar alcatraz ga anders had ik zeker minstens 1 dagje dynamo meegepakt.

Die banner hangt vandaag bij het Kreater/Anthrax/Testament concert geloof ik, dat is nu bezigI
Ik heb vorige week Testament, Kreator, en Anthrax in Milan gezien... Testament super, Kreator aardig, en Anthrax absoluut fenomenaal. Mogen allemaal voorbij komen. Geen enkele set langer dan 80 minuten, en dat vond ik prima. Full power in de tijd die ze speelden.

1000005135.jpg
Ik heb zo'n foldeable chair die je kan opvouwen in een zakje van +/- 40 op 15cm. Duurde ongeveer een minuutje of 2 om hem op te zetten/af te breken. En je kan hem op hoogte herzetten. Was echt wel een zaligheid dit jaar door de modder. Zeker een aanrader en ondersteund je rug ook.

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en MarcoReusel
Als weekendticket-houder van Dynamo dit jaar, dank voor het delen! Dit staat nog niet op de socials.

Kreator heel vet, blij om meer Thrash te zien. Een Hanabie had ik op Dynamo niet verwacht, tijd om met een open mind te gaan kijken..
Hanabie stond er in 2023 ook!

Oprecht benieuwd: waar ga ik automatisch uit van iets negatiefs? Hoeft niet op het forum hoor (berichtje mag ook), maar ik begrijp oprecht de straffe reactie(s) niet.
Ik heb je toch gewoon gequote?
Ik zou het zelf alleen wel chique vinden in de richting van de dame die nu alweer een tijdje achter de microfoon staat.
Hier spreekt toch heel duidelijk een bepaalde insinuatie uit, of niet?
En voor mij ligt dat veel te ver in het 'roddelcircuit', laat die mensen gewoon, joh..

Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Vertrekkende van de verreisten:
1) toegestaan
2) rugleuning (de tribunes zijn ok voor een tijdje, maar mis echt ruggesteun)
3) compact om te dragen (voor mij is dat in een rugzak waar ook mijn camelbak inzit)
4) stabiel op het graspop terrein

Is de mh500 van quecha iets?
Hier zijn exacte regels en maten voor, die vrijwel het hele jaar door gewoon op de website van GMM te vinden zijn in een duidelijke pdf.
Helaas nu ironisch genoeg nét even niet...

Overigens is dit dus per definitie een ideaal onderwerp voor een apart praktisch topic. :) ;)

• Leuk
Waarderingen: saurus
IMG-20241216-WA0004.jpgGoedemorgen Graspoppers! Wellicht ligt het aan mij, maar doordat de Graspop-poster van November niet op dag ingedeeld is, en de website wel, vond ik het lastig om de lineups van de dagen te vergelijken. Dus heb ik het heft in eigen handen genomen! Misschien helpt dit iemand anders nog met de beeldvorming of in het uitzoeken van dagen om te bezoeken. Mochten er fouten in staan, laat het dan vooral weten! 🤘🏻

Bekijk bijlage 12067Goedemorgen Graspoppers! Wellicht ligt het aan mij, maar doordat de Graspop-poster van November niet op dag ingedeeld is, en de website wel, vond ik het lastig om de lineups van de dagen te vergelijken. Dus heb ik het heft in eigen handen genomen! Misschien helpt dit iemand anders nog met de beeldvorming of in het uitzoeken van dagen om te bezoeken. Mochten er fouten in staan, laat het dan vooral weten! 🤘🏻
Erg mooie poster, en erg overzichtelijk.
Volgens mij is Korn de "sub" headliner van de dag (net als Till) omdat ze op de North staan. Dus d'r komt volgens mij een "grotere" naam bij.
En Falling in reverse blijft vaag of die nu Headliner zijn of niet. (Persoonlijk denk ik dat ze t wel zijn, maar die discussie is al meermaals gevoerd en ben bang dat we moeten wachten tot de hele line up aangekondigd is voordat we antwoord hierop krijgen)
Maar kunnen dus in elk geval op de vrijdag en zaterdag nog wat logo bands verwachten denk ik

Users who are viewing this thread