Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Satchvai kunnen we al schrappen denk ik. Staan op 23 juni al in de Lotto Arena
(Joe Satriani en Steve Vai die samen op tour gaan, Hellfest is al gelekt)
"Ja hoi Muse-management, met Bob van Graspop. Zeg, zouden jullie zaterdag de 21e vrij kunnen houden? Want stel nou dat de kaartverkoop van ons festival wat tegenvalt, dan willen we jullie graag boeken. Wat, waarom niet sowieso vastzetten? Nou, wij verwachten dat ons publiek eigenlijk helemaal niet op jullie zit te wachten, dus we kondigen jullie liever niet aan."
Ik vond deze informatie wel leuk en klikte dus op de like knop. Toen pas zag ik dat het een reactie was op mijn eigen post
Waardoor ik nu denk bij mezelf "ziede wel, ge moet een beetje buiten de lijntjes denken af en toe als boeker"
Bij deze ben ik al begonnen met de voorbereidingen 2 minuten geleden voor Hillfest* 2026 en hang ik reeds aan de lijn met de manager van Muse
*Mijn achternaam is Hillaert. Vandaat de naam Hillfest. Niet te verwarren met Hellfest. On a serious note (want uiteraard ga ik geen Muse boeken), ik heb ooit Hillfest ook georganiseerd maar dat was met enkel maar Belgische bands uiteraard, een festivalletje van gemiddeld 4 bands per avond
Myles Kennedy en Tremonti op dezelfde dag... maak daar Alter Bridge van voor Graspop! (zo mogen ze ook naar graspop hoor). Er staat niet zo heel veel in de undercard en het valt op dat Wind Rose belachelijk laag staat. Prachtige headliners en sub headliners wel.
Mijn opmerking over de sub headliners neem ik terug, dat ging vooral over Dream Theater, SatchVai en Lindemann
Kijk, als Graspop dit soort namen nu in de undercard had staan ging ik veel makkelijker overstag voor een ticket. Met name wat ze in de Valley hebben staan. Om je vingers bij af te likken!
Blijkbaar ligt het niet aan jou want je krijgt veel likes, maar ik vind dit echt een dijk van een line up. Mix van oude en nieuwe namen als headliners (meeste niet echt mijn smaak maar wel een paar namen die goed verkopen), paar hele fijne sub headliners, en een undercard om u tegen te zeggen. Wat had je nog meer verwacht?
Deze mogen allemaal op een nightliner richting Graspop:
The Cult / Refused / Monkey3 / Chat Pile / Slomosa / Arabrot / Russian Circles / Windhand / My Sleeping Karma / Stoned Jesus / Health / Kylesa / Thou / The Ocean / Wheel / Vestige / Sunn O))) / Ihsahn / Blood Fire Death / With Club Satan
Graag door naar Graspop: Monkey3, slomosa, Alcest (maar goed, die komen dus), Sun O))), thy catafalque (al staan die al op alcatraz), The Ocean, Wheel, Persefone, Urne, Bleed fire death Bathory, Grima, Agriculture, Witch club satan, Kylesa ++++ Arabrot, My Sleeping Karma, Russian Circles, Vestige, Ihsahn. Veel dank!
Edit: ik had in de vlucht blijkbaar nog de helft gemist, zie ik in Johanra zijn lijstje