Graspop Metal Meeting 2025

"Ja hoi Muse-management, met Bob van Graspop. Zeg, zouden jullie zaterdag de 21e vrij kunnen houden? Want stel nou dat de kaartverkoop van ons festival wat tegenvalt, dan willen we jullie graag boeken. Wat, waarom niet sowieso vastzetten? Nou, wij verwachten dat ons publiek eigenlijk helemaal niet op jullie zit te wachten, dus we kondigen jullie liever niet aan."

Heel plausibel.
Je klinkt bijna als de Hellfest baas:
1733759514415.png

Je klinkt bijna als de Hellfest baas:
Bekijk bijlage 11904
Ik vond deze informatie wel leuk en klikte dus op de like knop. Toen pas zag ik dat het een reactie was op mijn eigen post

Waardoor ik nu denk bij mezelf "ziede wel, ge moet een beetje buiten de lijntjes denken af en toe als boeker"

Bij deze ben ik al begonnen met de voorbereidingen 2 minuten geleden voor Hillfest* 2026 en hang ik reeds aan de lijn met de manager van Muse

*Mijn achternaam is Hillaert. Vandaat de naam Hillfest. Niet te verwarren met Hellfest. On a serious note (want uiteraard ga ik geen Muse boeken), ik heb ooit Hillfest ook georganiseerd maar dat was met enkel maar Belgische bands uiteraard, een festivalletje van gemiddeld 4 bands per avond

Myles Kennedy en Tremonti op dezelfde dag... maak daar Alter Bridge van voor Graspop! (zo mogen ze ook naar graspop hoor). Er staat niet zo heel veel in de undercard en het valt op dat Wind Rose belachelijk laag staat. Prachtige headliners en sub headliners wel.

Mijn opmerking over de sub headliners neem ik terug, dat ging vooral over Dream Theater, SatchVai en Lindemann

• Leuk
Waarderingen: nepticot
Safe to assume Volbeat won't do a European festival tour next summer then, with not going to Hellfest and still being announced nowhere ?

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Van wat (nog) niet op graspop staat

-Dethklok mag zeker doorkomen!
-Russian Circles zou ook wel tof zijn
-Eisbrecher mag 2024 komen goed maken
- Within temptation ofc
- Muse :)

Ligt het aan mij of is dit vrij zwak voor hellfest?
Blijkbaar ligt het niet aan jou want je krijgt veel likes, maar ik vind dit echt een dijk van een line up. Mix van oude en nieuwe namen als headliners (meeste niet echt mijn smaak maar wel een paar namen die goed verkopen), paar hele fijne sub headliners, en een undercard om u tegen te zeggen. Wat had je nog meer verwacht?

• Leuk
Waarderingen: Moniek en Jamel
Mogen doorkomen van Hellfest:

Muse
The Real McKenzies
In Extremo
Skindred
Wind Rose (maar onwaarschijnlijk, vermoed ik)
Eisbrecher

Metalocalypse was fun, maar met de muziek heb ik niets. Dethklok live zien zou wel bijzonder zijn natuurlijk :p

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Graag door naar Graspop: Monkey3, slomosa, Alcest (maar goed, die komen dus), Sun O))), thy catafalque (al staan die al op alcatraz), The Ocean, Wheel, Persefone, Urne, Bleed fire death Bathory, Grima, Agriculture, Witch club satan, Kylesa ++++ Arabrot, My Sleeping Karma, Russian Circles, Vestige, Ihsahn. Veel dank!

Edit: ik had in de vlucht blijkbaar nog de helft gemist, zie ik in Johanra zijn lijstje :)

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread