Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aldus de man die hier gisteren kwam zeggen dat Papa Roach maar 1 hit gehad heeft. Misschien je eigen goede raad maar eens opvolgen in plaats van altijd zo hoog van de toren te blazen…
Wat is daar sluw en slinks aan? Het staat gewoon helder op de website. En ik snap dat men bij Graspop het anders gewend is, maar het is eigenlijk best wel logisch om te betalen voor kamperen en parkeren.
Laatst debattraining gehad en dit is een mooi voorbeeld van een drogreden.
Wat is daar sluw en slinks aan? Het staat gewoon helder op de website. En ik snap dat men bij Graspop het anders gewend is, maar het is eigenlijk best wel logisch om te betalen voor kamperen en parkeren.
Het is wel degelijk sluw.
Door camping los te koppelen in tegenstelling tot vorig jaar valt die prijsstijging pak minder op.
Pure marketing truk.
Festival en camping is nu 35 euro duurder, maar combi prijs lijkt niet gestegen..
Ik vind het juist eerlijker dat nu niet iedere bezoeker via het ticket voor de camping betaalt maar alleen de gebruikers van de camping. Of 35 euro dan een redelijke prijs is en of de tickets dan niet iets in prijs verlaagd zouden moeten worden is een andere discussie.
Hmmm heerlijk bootlicken. Prijsverhogingen en extra/rand/administratie/service/aftrek/schijt kosten zijn allemaal dikke prima natuurlijk.
Ik maakte ook nooit gebruik van de inbegrepen treinticket maar dat afschaffen en dan het parkeren maar betaald maken is voor mij alles behalve een positieve vooruitgang en laat zien dat je helemaal niet ''groen'' wilt zijn maar gewoon lekker mensen wil uitknijpen. Maar natuurlijk ''grote bedrijven zijn zielig en kunnen niet anders''. Minder winst maken, dat kunnen ze, maar willen ze gewoon niet. Praat dat toch eens niet telkens goed.