Graspop Metal Meeting 2025

Aldus de man die hier gisteren kwam zeggen dat Papa Roach maar 1 hit gehad heeft. Misschien je eigen goede raad maar eens opvolgen in plaats van altijd zo hoog van de toren te blazen…

Laatst debattraining gehad en dit is een mooi voorbeeld van een drogreden.

Die 35 euro stijging van een weekendticket is wel een op een hele sluwe en slinkse manier gedaan. Niet chique!

En ja, ik weet het, je hoeft daar niet te slapen.

Wat is daar sluw en slinks aan? Het staat gewoon helder op de website. En ik snap dat men bij Graspop het anders gewend is, maar het is eigenlijk best wel logisch om te betalen voor kamperen en parkeren.

• Leuk
Waarderingen: gerbthederp
Sub wishlist:
Breaking Benjamin
Falling in reverse
Disturbed (sickness integraal)
A day to remember
Bullet for my valentine
Killswitch Engage
Trivium

Een deel ervan zou lager staan als sub misschien maar goed

Als marquee headliner lijkt me Opeth of Dream Theater wel tof op een dag dat ik de headliner niet wil zien. Beiden nooit gezien.

Laatst debattraining gehad en dit is een mooi voorbeeld van een drogreden.

Wat is daar sluw en slinks aan? Het staat gewoon helder op de website. En ik snap dat men bij Graspop het anders gewend is, maar het is eigenlijk best wel logisch om te betalen voor kamperen en parkeren.
Het is wel degelijk sluw.
Door camping los te koppelen in tegenstelling tot vorig jaar valt die prijsstijging pak minder op.
Pure marketing truk.
Festival en camping is nu 35 euro duurder, maar combi prijs lijkt niet gestegen..

• Haha
Waarderingen: gerbthederp
Hmmm heerlijk bootlicken. Prijsverhogingen en extra/rand/administratie/service/aftrek/schijt kosten zijn allemaal dikke prima natuurlijk.

Ik maakte ook nooit gebruik van de inbegrepen treinticket maar dat afschaffen en dan het parkeren maar betaald maken is voor mij alles behalve een positieve vooruitgang en laat zien dat je helemaal niet ''groen'' wilt zijn maar gewoon lekker mensen wil uitknijpen. Maar natuurlijk ''grote bedrijven zijn zielig en kunnen niet anders''. Minder winst maken, dat kunnen ze, maar willen ze gewoon niet. Praat dat toch eens niet telkens goed.

Users who are viewing this thread