Graspop Metal Meeting 2025

Ja dit zit echt diep bij mij, vooral omdat iedereen daarna wel staat te schreeuwen bij van die anti-establishment nummers. Is iedereen een tussen manager geworden ofzo? 😅
Maar alles zit diep bij jou? Ik lees praktisch enkel negatieve berichten bij jou? Als je je glas altijd half-leeg ziet en niet dat er gewoon nog meer bier in kan dan gaat het ook altijd moeilijk worden!

• Haha
Waarderingen: JK79
Welke headliner zou zich gisteren hebben afgemeld? Op Jera zijn de Sex Pistols ook doorgeschoven naar headliner van de vrijdag (initieel niet het geval), dus ik vermoed een metalcore-act. Daarmee verwacht ik zelf dat Falling In Reverse, aka de cancelkoning Ronnie Rotkop, de stekker uit de festivaltour heeft getrokken.

Zolang ik volgend jaar niet weer omsingeld ben door 4 groepen duitsers op de boneyard vind ik het tot nu toe allemaal best prima
Hmm
Als gewone bezoeker met een combiticket is een camping al gewenst. Laat staan als je uit Duitsland komt, mogelijk dat je die percentueel meer gaat vinden. Die vinden de externe locaties minder snel.

Of jij moet in duitsland gaan verspreiden dat ze allemaal op the crypt moeten gaan staan.
Betalen ze 35 euro om van zeurende Nederlanders en Belgen af te zijn.
Lijkt me het wel waard toch.

Welke headliner zou zich gisteren hebben afgemeld? Op Jera zijn de Sex Pistols ook doorgeschoven naar headliner van de vrijdag (initieel niet het geval), dus ik vermoed een metalcore-act. Daarmee verwacht ik zelf dat Falling In Reverse, aka de cancelkoning Ronnie Rotkop, de stekker uit de festivaltour heeft getrokken.

Die zijn niet doorgeschoven, op 5 december wordt gewoon nog de vrijdag headliner daar bekend gemaakt. Maar als we dan toch gaan verwachten dat er een metalcore headliner heeft afgezegd, dan zet ik mijn geld in op Falling in Reverse!

Die zijn niet doorgeschoven, op 5 december wordt gewoon nog de vrijdag headliner daar bekend gemaakt. Maar als we dan toch gaan verwachten dat er een metalcore headliner heeft afgezegd, dan zet ik mijn geld in op Falling in Reverse!
Oh ik zit niet meer op de mainstream antisociale media, dus ik zag vooral de poster waarop Sex Pistols bovenaan stond met een groot logo. Excuses!

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Ronnie: I don't want your F** money. Go F** yourself.

Het is wel degelijk sluw.
Door camping los te koppelen in tegenstelling tot vorig jaar valt die prijsstijging pak minder op.
Pure marketing truk.
Festival en camping is nu 35 euro duurder, maar combi prijs lijkt niet gestegen..
Hoe kun je iets loskoppelen wat er nog niet was?

Maar goed, ik snap ook wel wat je bedoelt, hoor.
Wat echt een 'sjieke' en ook wel slimme zet zou zijn geweest, is als ze € 10 ofzo van de combi-ticket prijs hadden afgehaald, dan hadden ze waarschijnlijk nog steeds winst, maar een hoop minder gezeik.
Ze hadden dan immers kunnen benadrukken dat ze mensen tegemoet komen die geen gebruik maken van de Boneyard, én dat ze de extra inkomsten gaan gebruiken om de faciliteiten op de Boneyard te verbeteren.

Wat echt een 'sjieke' en ook wel slimme zet zou zijn geweest, is als ze € 10 ofzo van de combi-ticket prijs hadden afgehaald, dan hadden ze waarschijnlijk nog steeds winst, maar een hoop minder gezeik.
Ze hadden dan immers kunnen benadrukken dat ze mensen tegemoet komen die geen gebruik maken van de Boneyard, én dat ze de extra inkomsten gaan gebruiken om de faciliteiten op de Boneyard te verbeteren.
dat was inderdaad een goede aanpak geweest. dan hadden ze ook mooi aan de 299€ voor een combi ticket gezeten wat mentaal veel goedkoper lijkt dan 309€

• Leuk
Waarderingen: Projunk

Dit! Ik vind het niet erg om voor de camping te betalen. Gebeurt op andere plekken ook wel eens. Maar zonder enige vorm van respect naar je trouwe bezoekers die niet voor niets op een gratis camping staan dit er door te drukken. Vind ik wel een beetje sluw ja.

En ik weet bijna zeker dat de naam die gisteren aangekondigd zou worden ook op de Boneyard zou slapen!

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Het feit is ook gewoon dat loonkosten, leveringskosten, stroomkosten, verzekeringen en what not allemaal een stuk duurder is geworden. Dat is klote, maar het ook weer geen onoverkomelijk bedrag. Als ik door het hogere prijskaartje niet meer in het gras hoef te kakken komend jaar, ben ik tevreden. Helemaal als de camping ietwat rustiger wordt.

Er is verder een reële kans dat ik komend jaar solo op de camping lig, dan is The Crypt misschien nog wel een relaxte toevoeging.

Hmmm heerlijk bootlicken. Prijsverhogingen en extra/rand/administratie/service/aftrek/schijt kosten zijn allemaal dikke prima natuurlijk.

Ik maakte ook nooit gebruik van de inbegrepen treinticket maar dat afschaffen en dan het parkeren maar betaald maken is voor mij alles behalve een positieve vooruitgang en laat zien dat je helemaal niet ''groen'' wilt zijn maar gewoon lekker mensen wil uitknijpen. Maar natuurlijk ''grote bedrijven zijn zielig en kunnen niet anders''. Minder winst maken, dat kunnen ze, maar willen ze gewoon niet. Praat dat toch eens niet telkens goed.
Prima, organiseer zelf eens wat. Graspop heeft ook gewoon te maken met kostenverhogingen. En ja, het is een commercieel bedrijf dat winst wil maken en een reserve dient te hebben.
Bands komen ook niet meer spelen voor een kratje Juup en een boekenbon.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
En ik ben savatage ook aan het luisteren en valt me niet tegen.
Vreemd genoeg klinkt het voor mij heel relaxed / rustgevend.

Geen idee waar je die moet plaatsen maar kan me ook voorstellen dat ik lekker in het gras lig bij dit

• Leuk
Waarderingen: johanra en MetalLimbo

Users who are viewing this thread