Graspop Metal Meeting 2025

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.954
5.226
Futurama Buy GIF


Nee maar echt, ik word wel enthousiast van jouw idee. Kun je niet even kletsen met de organisatie? 😝
Al elk jaar geprobeerd, luisteren doen ze niet
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.685
8.569
refund parking is inmiddels ook binnen!

Vind dat ze alles toch netjes op tijd geregeld hebben uiteindelijk:
1 juli 150 euro borg refund van inferno tent
3 juli refund skullies
17 juli refund parkeergeld

het festival is net 3 weken en een paar dagen klaar, is toch sneller dan ik had verwacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita, Hopper en Jamel

Hopper

Playlistbediener
6 sep 2023
25
95
Rock Imperium in Spanje heeft al aardig wat namen gedropt. Weekje na Graspop.
Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers dat er al festivalgangers voor 2025 kunnen beginnen met de voorpret, terwijl wij het de komende 3-4 maanden zullen moeten doen met vage geruchten...
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
489
1.554

SLAYER!!
Als je meer dan alleen de titel had gelezen was je een stuk minder enthousiast.

De hele quote: "So it wouldn't surprise me if something like that happened, but it's certainly not on my books right now."

En o.a.:
"Everyone thinks SLAYER are getting back together, but that couldn't be further from the truth," he explained. "We've been turning down gigs ever since we stopped. This one came and I thought, 'If we're ever going to do one, this could be cool because it's the five-year anniversary of our final tour.'

"We're not going to record anymore," he added. "That final tour was definitely our final tour. This is just a reason to have some fun the guys, play a few shows and then jump back in the coffin…"
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.334
8.528
Ooit misschien nog wel een keer:

“And I say 'for now' because I know Europe's gonna come knocking, 'Hey, man, you guys played America. Come see us.' So it wouldn't surprise me if something like that happened, but it's certainly not on my books right now."”

Maar zal niet voor volgend jaar zijn en ik zie dat dan eerder als een Hellfest exclusieve boeking, tenzij een handjevol festivals samen bundelt
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.919
8.732
Ik zou daar als criticaster van uit hun pensioen terugkerende bands ook wel vrede mee hebben. Niet meer de grote wereldtournees, maar incidenteel een optreden hier en daar lijkt me best prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Steph85 en Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.685
8.569
Ik zou daar als criticaster van uit hun pensioen terugkerende bands ook wel vrede mee hebben. Niet meer de grote wereldtournees, maar incidenteel een optreden hier en daar lijkt me best prima.
Ergens de komende jaren één van de europese metalfestivals met een european exclusive boeking zou me niet verbazen. Waarschijnlijk iets als Hellfest dat met miljoenen naar ze gaat gooien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Steph85 en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.919
8.732
Ergens de komende jaren één van de europese metalfestivals met een european exclusive boeking zou me niet verbazen. Waarschijnlijk iets als Hellfest dat met miljoenen naar ze gaat gooien.
Zou mij inderdaad ook niets verbazen. Inderdaad wel een stunt die Hellfest uit zou kunnen halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.339
1.421
Als het wat exclusiever moet dan zijn inderdaad Hellfest en Download de meest pausiebele kandidaten denk ik
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.490
762
Of als het later in de zomer is, zal het Wacken zijn, met miss 1 of 2 kleinere sized festivals.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken