Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jaa! Eindelijk is de vakantie er ook in het Noorden! En om dat te vieren droppen we even een dikke naam voor Into The Grave volgend jaar; niemand minder dan thrash metal legendes Exodus! Ze stonden voor het laatst in 2018 bij ons en sindsdien zijn ze alleen maar groter geworden. De show in Leiden in augustus is al maanden uitverkocht en wij zijn dan ook erg blij dat ze eindelijk weer naar Leeuwarden komen. Wij pakken er een biertje bij, zetten “Bonded By Blood” op en wensen jullie een fijne vakantie!
Het nieuwe meerdaagse heavy metalfestival South of Heaven wordt op 7 en 8 juni volgend jaar gehouden op de stadsweide in Maastricht. Daarmee is het festival dat dit jaar noodgedwongen werd uitgesteld, dan toch een feit.
www.l1nieuws.nl
Volgens mij was L1 iets te vroeg,maandag stond gepland voor het onthullen van de eerste namen
Meshuggah,Hatebreed voor Graspop misschien?
Het nieuwe meerdaagse heavy metalfestival South of Heaven wordt op 7 en 8 juni volgend jaar gehouden op de stadsweide in Maastricht. Daarmee is het festival dat dit jaar noodgedwongen werd uitgesteld, dan toch een feit.
www.l1nieuws.nl
Volgens mij was L1 iets te vroeg,maandag stond gepland voor het onthullen van de eerste namen
Meshuggah,Hatebreed voor Graspop misschien?
Ik zie ze niet snel op GMM staan, maar hoop het wel, wat een feest is dat!
Wel op tijd naar het toilet voor hun show, vanaf een uur ervoor vind je geen toiletpapier meer
Hoop dat Sacred Reich doorkomt, Gutalax lijkt me ook wel lachen om een keer te zien
Textures mag ook wel weer komen, vorig jaar gemist maar waren op Headbangers parade wel erg tof, en wil ze wel nog eens zien. Al verwacht ik nie dat ze nog een keer komen, of iets moet last minute wegvallen.
Ik zie ze niet snel op GMM staan, maar hoop het wel, wat een feest is dat!
Wel op tijd naar het toilet voor hun show, vanaf een uur ervoor vind je geen toiletpapier meer
ik zie dit wel als een goeie alcatraz band, misschien nog een paar van de mensen van de animatie die mee de show in gaan, of als ze hun auto willen oprijden
Hmm. Als ik al last heb van 'Dutch Disease' op Graspop (of Alcatraz) is dat vrijwel altijd een Belg. Maar gelukkig is het bijna altijd stil bij de optredens waar ik vooraan sta.
Een festival met een kleine 20 bands zal niet veel Nederlanders doen wegtrekken. Zeker als ook de kans groot is dat een aantal bands beide festivals aan doen.
Aha. Nou deze rasechte Hollander moet u helaas teleurstellen. Voor de Randstad (dichtstbevolkte gebied van Nederland) is Graspop dichterbij dan Maastricht. Dus ik sluit me aan bij Dr Hannibal: op Graspop gaan we amper tot niets merken van de komst van South of Heaven.