Graspop Metal Meeting 2025

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
203
299
Waarom staat Exodus niet bij die andere namen?
Exodus is 3 uur geleden pas bekend gemaakt:

Jaa! Eindelijk is de vakantie er ook in het Noorden! En om dat te vieren droppen we even een dikke naam voor Into The Grave volgend jaar; niemand minder dan thrash metal legendes Exodus! Ze stonden voor het laatst in 2018 bij ons en sindsdien zijn ze alleen maar groter geworden. De show in Leiden in augustus is al maanden uitverkocht en wij zijn dan ook erg blij dat ze eindelijk weer naar Leeuwarden komen. Wij pakken er een biertje bij, zetten “Bonded By Blood” op en wensen jullie een fijne vakantie! 🍻🤘🏼
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Joslittel en Piebe71

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
203
299

Volgens mij was L1 iets te vroeg,maandag stond gepland voor het onthullen van de eerste namen 😉
Meshuggah,Hatebreed voor Graspop misschien?
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.663
3.483

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
155
240
Hatebreed vorig jaar gemist op Graspop en k wil ze wel graag zien dus kom maar op
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
281
436
Bij deze de eerste officiële affiche van in Maastricht ik zie wel enkele potentiële kanshebbers voor graspop erop staan.
Bekijk bijlage 9749
Hoop dat Sacred Reich doorkomt, Gutalax lijkt me ook wel lachen om een keer te zien
Textures mag ook wel weer komen, vorig jaar gemist maar waren op Headbangers parade wel erg tof, en wil ze wel nog eens zien. Al verwacht ik nie dat ze nog een keer komen, of iets moet last minute wegvallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en dvdh666

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.864
5.257
Ik zie ze niet snel op GMM staan, maar hoop het wel, wat een feest is dat!
Wel op tijd naar het toilet voor hun show, vanaf een uur ervoor vind je geen toiletpapier meer :ROFLMAO:
ik zie dit wel als een goeie alcatraz band, misschien nog een paar van de mensen van de animatie die mee de show in gaan, of als ze hun auto willen oprijden
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.663
3.483
Blij dat Nederland ook weer een metalfestival in die periode bij krijgt.

Beetje concurrentie en minder Nederlanders op Graspop kan nooit geen kwaad.
Een festival met een kleine 20 bands zal niet veel Nederlanders doen wegtrekken. Zeker als ook de kans groot is dat een aantal bands beide festivals aan doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.936
8.774
Gelle zijt nogal luid en vermoeiend na 2 Karmelieten.

(Tis maar een moppeke he, voor hier een burgeroorlog start).
Aha. Nou deze rasechte Hollander moet u helaas teleurstellen. Voor de Randstad (dichtstbevolkte gebied van Nederland) is Graspop dichterbij dan Maastricht. Dus ik sluit me aan bij Dr Hannibal: op Graspop gaan we amper tot niets merken van de komst van South of Heaven.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken