Graspop Metal Meeting 2025

Ik hoop het..... Ik vrees echter dat GnR toch nog veel tickets verkoopt en dat dat graspop meer interesseert.

Kost ook een hoop en voor de zaterdag en zondag heb je zo’n naam niet per se nodig. Verwacht gewoon formaat Korn / Volbeat / Within Temptation headliners en dan verkoopt het ook wel uit met die weekenddagen

Vrees dat het wel niet zo eenvoudig is, het blijft natuurlijk een grote naam die sowieso wat volk lokt. We kunnen enkel maar hopen dat gmm ze niet boekt.

Grote naam zou misschien nog wel de matige kwaliteit kunnen elimineren. Maar matig én duur (én ze willen altijd te lang spelen) lijkt me een combo die in 2025 te zwaar opweegt tegen enkel groot/bekend

Kost ook een hoop en voor de zaterdag en zondag heb je zo’n naam niet per se nodig. Verwacht gewoon formaat Korn / Volbeat / Within Temptation headliners en dan verkoopt het ook wel uit met die weekenddagen

I think they are going to be there but not only headliners that we can expect

I think they are going to be there but not only headliners that we can expect
Waar baseer jij deze theorie eigenlijk op? Ze hebben er nog in 2023 gestaan dus dat lijkt me wel heel snel, zeker voor zo een dure (en live slechte) band. Zouden ze niet dan niet eerder andere festivals doen zoals hellfest?

Users who are viewing this thread