Graspop Metal Meeting 2025

De 3 waarvan iedereen het meest zeker was, hebben we dus al gekregen. Is er nog een 4e waarover min of meer consensus was? Morgen dan Within Temptation of zo?

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Korn voor de North Stage. De headliner hebben we dus nog niet. Mijn voorspelling is dat Volbeat hier nog bij komt en dat de Denen ook op de Pinkpop-zondag gaan staan.
Volbeat gaat niet naar pinkpop hoor anders waren die wel mee bekend gemaakt met de eerste namen.

Nu inmiddels wel ja, maar dat is echt pas vanaf 16:05 ofzo.
Computer Working GIF

still leaves the Muse option instead of Volbeat no ?
Denk het niet. Muse lijkt geen embargo te hebben op de bekendmakingen. En anders hadden die dat vast nu wel gedaan, want ik kan maar 1 plausibel argument verzinnen om niet net als "normaal" als eerst de South Stage headliner te publiceren. Namelijk dat die van de South Stage er nog een slotje op heeft gezet. De enige band waarvan we echt zeker zijn dat ze binnenkort met een EU-tour gaan komen is Volbeat.

Guns 'n roses naast sleeptoken en falling in reverse op de kaart? Zou wel de missende grote naam kunnen zijn 🤔

Ik ga mee in het idee van Volbeat erbij als South headliner op de zaterdag. Zou die dag meteen een stuk beter maken!

Users who are viewing this thread