Graspop Metal Meeting 2024

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.634
3.257
Wie zich stoort aan de hoeveelheid (dezelfde) artiesten en (dezelfde) Belgen in de zwaarste lijst raad ik op kerst (24/12) vooral de 'Staalhard 100' van Radio Willy aan. Daar zit toch een heel stuk meer diversiteit in en daar krijg je heel wat meer harde nummers (zonder dat ze daar zo nodig een hele oproep rond moeten organiseren).

Ohja, proficiat allemaal met jullie ontzettend veel gelul en herhaling dit jaar zodat we op deze paasmaandag pagina 666 mogen aanbreken.
Na Jezus gisteren kan vandaag de Duivel weer heersen!!
 
Laatst bewerkt:

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
301
623
Wie zich stoort aan de hoeveelheid (dezelfde) artiesten en (dezelfde) Belgen raad ik op kerst (24/12) vooral de 'Staalhard 100' van Radio Willy aan. Daar zit toch een heel stuk meer diversiteit in en daar krijg je heel wat meer harde nummers (zonder dat ze daar zo nodig een hele oproep rond moeten organiseren).

De ironie wil dat er 4 van de 5 Belgische songs uit de top 10 van de zwaarste lijst ook in de top 10 van de staalhaard 100 staan. Het 5e nummer staat 12e :p
 

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
147
309
Ah, wacht maar. Channel Zero met Black Fuel waarschijnlijk weer hoog in de lijst. Totaal belachelijk natuurlijk, want Channel Zero is altijd een vrij matige metalband internationaal gezien geweest. Maar goed, die Vlamingen zijn zo nationalistisch als de ziekte, dus staat Channel Zero hoog in de lijst 😅. Zo, die pagina 666 halen we wel vandaag 🤣.

Het kriebelt om op de rest te reageren van je post, maar ik houd het op dit: als Belg heb ik nooit wat gehad met Channel Zero. Ooit hun "Help" moeten coveren in een band, en dat bleef een marteling 😁

Wie zich stoort aan de hoeveelheid (dezelfde) artiesten en (dezelfde) Belgen in de zwaarste lijst raad ik op kerst (24/12) vooral de 'Staalhard 100' van Radio Willy aan. Daar zit toch een heel stuk meer diversiteit in en daar krijg je heel wat meer harde nummers (zonder dat ze daar zo nodig een hele oproep rond moeten organiseren).

Ohja, proficiat allemaal met jullie ontzettend veel gelul en herhaling dit jaar zodat we op deze paasmaandag pagina 666 mogen aanbreken.
Na Jezus gisteren kan vandaag de Duivel weer heersen!

Toch es tijd dat ik Willie ga beluisteren, zo te lezen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken