Graspop Metal Meeting 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.641
7.389
Nu Werchter compleet is en Pukkelpop vandaag ook namen had, morgen voor ons?

Of zou er rekening gehouden worden met de start verkoop van Pkp?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.495
Heb die nog nooit live gehoord de keren dat ik hem heb gezien, dus zou er niet te veel op hopen… Had het via setlist.fm opgezocht, hij speelde die wel in Amerika, maar niet in Europa leek het
Ow dus hij speelt hem nog wel af en toe? Dacht dat die definitief niet meer gespeeld werd. De kans op Halo of Flies zou me wel weer naar zijn show trekken, zo'n gaaf nummer.
 
  • On fire
Waarderingen: Piebe71

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Werchter gaat de jera tour op... High vis, scowl, neck deep, pwd, palaye royal, bob vylan,... Allemaal bands die op jera staan of thuis horen.
Edit, vergeet ik nog sum41, simple plan en avril. Toch wel heel jera
 
Laatst bewerkt:
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.641
7.389
Ow dus hij speelt hem nog wel af en toe? Dacht dat die definitief niet meer gespeeld werd. De kans op Halo of Flies zou me wel weer naar zijn show trekken, zo'n gaaf nummer.

Even de setlist in de gaten houden tegen die tijd, maar tot dan heb je hier in ieder geval de statistieken door de jaren heen:

 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.495
Pinkpop komt met John Coffey en Dool.
Mogen van mij ook wel doorkomen, als ze toch tegelijk een uurtje verder staan.
Vooral gezien John Coffey op DE poster stonden en na die Insta DM van iemand van hier
Ik blijf weinig enthousiast over John Coffey op Graspop. Garagerock kan op zoveel festivals terecht, waarom ook op Graspop? Dool is natuurlijk nog wel een hele mooie optie voor een namiddag Marque concert.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.338
5.869
Ik blijf weinig enthousiast over John Coffey op Graspop. Garagerock kan op zoveel festivals terecht, waarom ook op Graspop? Dool is natuurlijk nog wel een hele mooie optie voor een namiddag Marque concert.
John Coffey is niet echt garagerock toch, meer een hardcore punk band, waarvan er altijd wel een paar op Graspop staan. Ik zie het probleem niet zo in ieder geval. Verder eens over Dool!
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
402
694
Morgen 1 maart.
Over 3 maanden en 3 weken staan we weer op het heilige gras.
Merk na een aantal weken goed inluisteren dat ik nu de line up wel kan waarderen en niet echt druk meer om maak.
Tuurlijk paar leuke namen nog zou mooi zijn maar ga dit jaar toch wel zien wat ik wil zien.
Vanaf morgen beetje fitter worden en sparen voor wat leuke merch dan ben ik er wel klaar voor.
#gmm24
TOOL - Fear Inoculum (Audio) / TOOLVEVO
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
520
625
nieuwe maand, nieuwe namen ? eerst die van dickinson luisteren.

🤔 tot nu toe nog niet niet echt mijn album.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.167
7.407
ik zie Slayer niet gebombardeerd worden tot south stage headliner.
normaal gezien waren die sub, en voor de afscheidstour waren ze eenmalig gepromote tot north stage headliner, ik zie niet in waarom ze bij een terugkomst nog een positie hoger zouden moeten spelen dan dat.
sub of northstage head lijken me prima spots voor die band

EDIT: Slipknot mag trouwens van mij ook nog wel een jaartje weg blijven, na die belabberde show van gmm2023 en hun vage praktijken ben ik wel even klaar met die band
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
520
625
ik zie Slayer niet gebombardeerd worden tot south stage headliner.
normaal gezien waren die sub, en voor de afscheidstour waren ze eenmalig gepromote tot north stage headliner, ik zie niet in waarom ze bij een terugkomst nog een positie hoger zouden moeten spelen dan dat.
sub of northstage head lijken me prima spots voor die band

EDIT: Slipknot mag trouwens van mij ook nog wel een jaartje weg blijven, na die belabberde show van gmm2023 en hun vage praktijken ben ik wel even klaar met die band
toch zie ik het graspop wel doen: slayer headliner.
iron maiden, slayer, volbeat en sabaton.
maar dit is een discussie voor later !!!
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en Loek123

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
402
694
Metalcore kan me nog nauwelijks bekoren maar naast landmarks vorig jaar nu ook alcest dat me omverblaast.
Volgens mij ook al eerder besproken maar nieuwe track echt heerlijk.
Opstaan met een bak koffie en dan deze volle bak op 10.😝
Die gasten moeten toch wel te boeken zijn.
Zet ze maar op zaterdag tegenover bmth...dan is het lekker rustig..🤪
Wat een track mensen.
Fijn weekend!
#alcest
#france
#vandaag
👇

ALCEST - L'Envol (OFFICIAL MUSIC VIDEO) / Nuclear Blast Records
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken