Graspop Metal Meeting 2024

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Rob Halford krijgt het nog druk. Gastoptreden bij FFDP, Babymetal en als klap op de vuurpijl, bij Doro met Living after Midnight en Total Eclipse of my Heart:ROFLMAO:

Zou wel gaaf zijn, maar dat gaat Rob niet doen. Tenminste niet alle drie :p
Bij Within Temptation lossen ze dit meestal op met een projectie van de extra zanger.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Orbit Culture heeft een nieuwe EP van 3 nummers uitgebracht. Vrijdag is de allereerste Europese headline tour aangekondigd. 12 maart in Kavka Zappa Antwerpen, 14 maart in Dynamo Eindhoven

"Before [Graspop], our friend went out to the crowd to take a photo and said, 'Dudes, this is the biggest thing you ever did,'" adds guitarist Richard Hansson, 32, while sharing a round of beers with his bandmates. "It was fucking packed with people. I was stoked because it's like now we can really prove ourselves." Bron Revolver Magazine

Volgens mij was nog niet vermeld dat Orbit Culture de grootste show tot nu toe speelde op Graspop 2023
 
Laatst bewerkt:

saurus

Dagopener
4 feb 2019
536
633
Orbit Culture heeft 3 nieuwe nummers uitgebracht. Vrijdag is de eerste Europese headline tour aangekondigd. 12 maart in Zappa Antwerpen, 14 maart in Dynamo Eindhoven

"Before [Graspop], our friend went out to the crowd to take a photo and said, 'Dudes, this is the biggest thing you ever did,'" adds guitarist Richard Hansson, 32, while sharing a round of beers with his bandmates. "It was fucking packed with people. I was stoked because it's like now we can really prove ourselves." Bron Revolver Magazine

Volgens mij was nog niet vermeld dat Orbit Culture de grootste show tot nu toe speelde op Graspop 2023
Ja ze waren zelf echt onder de indruk van het opgekomen publiek.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Chronicbias

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Ja ze waren zelf echt onder de indruk van het opgekomen publiek.
Het is ook best bijzonder als de hele Marquee (zo goed als) gevuld is met iets van 14.000 mensen om 13:15 uur bij de eerste show op donderdag in de tent. Denk dat je lang niet op alle festivals voor zoveel publiek kan spelen zo vroeg (het helpt natuurlijk ook als mensen je willen zien).
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Joslittel en saurus

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
Het is ook best bijzonder als de hele Marquee (zo goed als) gevuld is met iets van 14.000 mensen om 13:15 uur bij de eerste show op donderdag in de tent. Denk dat je lang niet op alle festivals voor zoveel publiek kan spelen zo vroeg (het helpt natuurlijk ook als mensen je willen zien).
Inderdaad.
1 week voor Graspop stonden ze nog op Into the Grave. Daar kon je toen zonder al teveel moeite naar de voorste rijen lopen en was er niet zo'n luid onthaal als op Graspop. Met dat perspectief is het wel te begrijpen dat die gasten niet wisten wat hen overkwam die middag. Het is ze gegund!
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.380
2.877
Het is me inmiddels wel duidelijk dat ik met het tegenvallende Haken de verkeerde keuze heb gemaakt. Hoorde iedereen erg positief over die show van Orbit Culture.
Het is mij door omstandigheden toen niet gelukt. Maar afgaande op de band-introductiepagina had ik ook Haken op mijn lijst staan. Zo zie je maar. Het kan verkeren
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.398
6.657
Het is mij door omstandigheden toen niet gelukt. Maar afgaande op de band-introductiepagina had ik ook Haken op mijn lijst staan. Zo zie je maar. Het kan verkeren
Ja, over zo'n heel weekend heb je altijd meevallers en tegenvallers. Altijd weer hopen dat die eersten in de meerderheid zijn. ;)

Als ik het me goed herinner, had jij toen inderdaad wel wat anders aan je hoofd. Of naja, juist niet aan je hoofd en dat was het probleem. Gelukkig is dat toen helemaal goed gekomen dankzij de goedheid van je buur!
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: L110Midnight en Piebe71

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Inderdaad.
1 week voor Graspop stonden ze nog op Into the Grave. Daar kon je toen zonder al teveel moeite naar de voorste rijen lopen en was er niet zo'n luid onthaal als op Graspop. Met dat perspectief is het wel te begrijpen dat die gasten niet wisten wat hen overkwam die middag. Het is ze gegund!
Ik was ook op Into The Grave. Was bij bijna alle acts op zaterdag (helaas). Leuk festival dat meer publiek verdient
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.380
2.877
Ja, over zo'n heel weekend heb je altijd meevallers en tegenvallers. Altijd weer hopen dat die eersten in de meerderheid zijn. ;)

Als ik het me goed herinner, had jij toen inderdaad wel wat anders aan je hoofd. Of naja, juist niet aan je hoofd en dat was het probleem. Gelukkig is dat toen helemaal goed gekomen dankzij de goedheid van je buur!
Volgend jaar daglenzen! Ik begin er 2 of 3 weken van tevoren mee te oefenen. Niet weer diezelfde shit van vorig jaar!! Dat je het nog hebt onthouden Jamel. Ook wel weer gaaf!💪👍
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.644
7.393
Volgend jaar daglenzen! Ik begin er 2 of 3 weken van tevoren mee te oefenen. Niet weer diezelfde shit van vorig jaar!! Dat je het nog hebt onthouden Jamel. Ook wel weer gaaf!💪👍

Een brillenkoortje? Of was het probleem niet een crowdsurfer? Dat wordt mijn plan van aanpak voor komend jaar in ieder geval, dan blijft de bril in ieder geval nog om m’n nek hangen
 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
199
272
Een brillenkoortje? Of was het probleem niet een crowdsurfer? Dat wordt mijn plan van aanpak voor komend jaar in ieder geval, dan blijft de bril in ieder geval nog om m’n nek hangen

Als je dan ne schoen van een crowdsurfer in u bakkes krijgt staat ie nog steeds krom :LOL:
Sinds enkel jaren doe ik het met daglenzen en dat is echt perfect.
Is wel wat kloten met ze in te doen maar daarna geen zorgen meer.

Kheb al meerdere brillen die gesneuveld zijn op graspop gehad :geek:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken