Graspop Metal Meeting 2024

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
305
633
De namen van die poster zullen er wel staan omdat er op zijn minst mee onderhandeld wordt, maar dat hoeft niet te betekenen dat die onderhandelingen succesvol aflopen.

Zou me niet verbazen indien er uiteindelijk maar 15/20 van die 30 effectief op Graspop staan.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.359
5.930
Je gaat op zo'n affiche toch niet namen zetten die niet komen, zet dan een nepnaam neer om het optisch wel te laten kloppen.
Lijkt me ook raar dat ze met willekeurige namen zouden lopen strooien inderdaad. Dat gaat ook een beetje aan het punt voorbij, want het gaat erom of ze akkoord zijn met de plaatsing ten opzichte van de andere bands. Dan kun je niet zomaar wat andere bands als placeholder gebruiken, want de mening daarover kan bij andere managements enorm verschillen tov wat er uiteindelijk zou staan.
De namen van die poster zullen er wel staan omdat er op zijn minst mee onderhandeld wordt, maar dat hoeft niet te betekenen dat die onderhandelingen succesvol aflopen.

Zou me niet verbazen indien er uiteindelijk maar 15/20 van die 30 effectief op Graspop staan.
Ik denk dus niet dat ze in zo'n vroeg stadium al aan gesteggel over de poster positie beginnen, ga er vanuit dat de deal met al deze bands wel zo goed als rond is, misschien dat er nog iets last minute afketst maar verwacht dat veruit de meeste er wel zullen staan.
 

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
71
185
De namen van die poster zullen er wel staan omdat er op zijn minst mee onderhandeld wordt, maar dat hoeft niet te betekenen dat die onderhandelingen succesvol aflopen.

Zou me niet verbazen indien er uiteindelijk maar 15/20 van die 30 effectief op Graspop staan.

Dan is die poster wel héél provisoir opgesteld :)

't Is bizar toch, met o.a. Alestorm en Fear Factory die missen en een BFMV die niet zouden touren... Afwachten maar.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Dan is die poster wel héél provisoir opgesteld :)

't Is bizar toch, met o.a. Alestorm en Fear Factory die missen en een BFMV die niet zouden touren... Afwachten maar.
Er is toch geen aanleiding om er van uit te gaan dat Alestorm komt?
In Nederland organiseren die een eigen festivalletje. Misschien doen ze dat in België ook wel. Valt wel op dat gloryhammer en windrose er ook niet staan trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
305
633
Dan is die poster wel héél provisoir opgesteld :)

't Is bizar toch, met o.a. Alestorm en Fear Factory die missen en een BFMV die niet zouden touren... Afwachten maar.

Architects heeft ook per ongeluk een poster gelekt van Alcatraz met bands die (ondertussen 2 maanden later) nog altijd niet bevestigd zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

drinkeriam

Nieuw lid
7 dec 2023
3
17
Hey metal headz..following as reader only. Now i joined here, too I asked myself to see Alestorm and gmm 24...
I just ask them...at..fb.sad but true...they will not come.
Anyway see all you nice people on the Boneyard and at Wacken, too🤘😘🤘
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231207_170928_Instagram.jpg
    Screenshot_20231207_170928_Instagram.jpg
    442,4 KB · Weergaven: 167
Laatst bewerkt:

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
121
387
Als deze poster zou kloppen, zou dit een heerlijke worp zijn ...
Bullet for my Valentine, Suicide Silence, Frog Leap, A Day To Remember, Breaking Benjamin, Mudvayne en Limp Bizkit zijn toch allemaal must-sees voor mij.
Als dit waar is, WOW! zijn tegelijkertijd ook mijn must sees!

Ik ben grote Breaking Benjamin fan, maar heb de hoop als zowat opgegeven dat ik ze ooit ga zien. Dit zou voor mij de allergrootste verassing zijn. Ook trouwens zonder BB, vette drop!

Toch blijf ik sceptisch, het zou raar zijn moest een band dit faken. Eerst zien, dan geloven 🙏
 

drinkeriam

Nieuw lid
7 dec 2023
3
17
Willkommen im Forum, gute Einführung. Obwohl Sie manche Leute nicht allzu glücklich machen werden.

Meiner Meinung nach ist das in Ordnung, da sie 2022 noch da waren, aber für die Fans ist es schade.
Yeah..dont kill the messenger...i saw them this year in Wacken. The party was great ...in a mtr mud but yeah...Mexico...🤘
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
358
512
Zou kamelot dan van geen logo naar toch met logo op de poster gaan ?
Is toch ook bizar?
That’s the probably reason of the leaked poster. They’ve probably received this poster to approve their position/logo, but admin had some vision it would be cool to post it on facebook 😀
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Ben bang dat die poster te mooi is om waar te zijn.
Zijn toch wel wat namen die onwaarschijnlijk zijn zoals Bullet FMV, maar ook Tremonti. Het past wel in zijn schema, maar het hele jaar staat in het teken van reünie Creed. Gaat ie dan ook met Tremonti nog een rondje touren????
Creed heeft die cruise in april.
Daarna pas tour vanaf half juli.
Ik zie best een kleine Tremonti tour van half mei tot eind juni. Toch anderhalve maand. Veel festivals en veel losse shows!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en HaaEll

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
162
176
Er komt wel wat terechte kritiek op de poster
Breaking Benjamin tourt bijna niet, Animals as leaders zou exclusive in de UK staan ergens, en Fear Factory staat er niet op
maar aan de andere kant, zou het nog meer bizar en random zijn als Kamelot zijn eigen poster in elkaar zit te zetten en hier random bandjes op zet die niet komen
Lijkt me dus wel heel sterk dat dit niet echt is
Er zal vast wel weer een bandje op staan dat uiteindelijk niet komt, zoals altijd
We gaan het zien
Ik mag het hopen want deze worp althans met deze verdeling is voor mij genoeg om men zaterdag ticket weer te verkopen. Ice nine kills van dag veranderen, bullet en breaking benjamin (wat zou compenseren) op andere dagen. Geen alestom, sum41, bad omens of offspring.. op deze manier heb ik met a7x, steel panther en red maar 3 bands die ik wil zien. Dan kan ik men geld beter bijhouden 😄

Edit: frog leap lijkt me eventueel ook nogwel geestig, al worden die mss eerder verwacht in het cafe 🤷‍♂️
 
Laatst bewerkt:

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.114
Zou kamelot dan van geen logo naar toch met logo op de poster gaan ?
Is toch ook bizar?
Mwa, dat is volgens mij wel vaker voorgekomen (even geen voorbeeld paraat).
Op de oude huidige poster staan ze als 3e genoemd, als eerste van de niet-logobands, direct onder de headliners (nog geen logobands op de zaterdag).

Er staan doorgaans tussen de 4 en 6 logobands onder de headliners, als er in de onderhandelingen eentje afvalt, schuift Kamelot automatisch door.
Ik vond het eerlijk gezegd juist raar dat ze NIET als logoband erop stonden.

1701968249274.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken