Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Breaking Benjamin kennen de meeste waarschijnlijk van HALO.
Theory of a deadman is meer een peiler of er ooit meer "Nickelbackachtige" bands kunnen op gmm. Staat wel op mijn lijstje, maar of het echt op gmm tot zijn recht komt?
Kende die band helemaal niet en net even opgezet. Klonk eigenlijk best prima. Stevige moderne hardrock in het straatje van Shinedown. Als een band als Skillet op Graspop kan werken dan kan dit ook. Zie mezelf er best bij staan ergens in de middag in het zonnetje bij de mainstage.
Ze zijn wel degelijk slecht gezind op Kamelot. Iemand zijn reactie hier over Kamelot werd zelfs uitgeroepen tot de beste reactie ooit. Maar ik ga niet teveel in detail treden
Als het maar niet de mijne is! Dat ze Kamelot maar wel weer wat sneller mogen boeken dan over 10 jaar. Wel voor straf geen gratis bier backstage voor ze
Eerste 2albums van breaking benjamin zijn voor mij wel classics.
Luister het nog maar zelden maar zou het wel tof vinden als ze komen.
Latere albums had van mij niet gehoeven tot eigenlijk best wel vreselijk..
#BB
Kende die band helemaal niet en net even opgezet. Klonk eigenlijk best prima. Stevige moderne hardrock in het straatje van Shinedown. Als een band als Skillet op Graspop kan werken dan kan dit ook. Zie mezelf er best bij staan ergens in de middag in het zonnetje bij de mainstage.
Had ze ergens verwacht, hebben met Red getourd denk dat die vaak samen hangen. Hoop echt dat de indeling van de dagen niet geheel klopt, datk ze misschien toch kan zien.
Nee, absoluut niet, maar als niet alle bands kloppen, dan verwacht ik dat Amerikaanse bands die nauwelijks naar Europa komen, de meeste kans hebben om af te vallen
Vandaag de hele dag gewerkt, zojuist even het forum open gezet en nu zie ik dit geweldige nieuws!! HOLY DAMN!!!!!! Als dit waar is dan vermoed ik dat Graspop 2024 echt AWESOME word!!!!
Nee, absoluut niet, maar als niet alle bands kloppen, dan verwacht ik dat Amerikaanse bands die nauwelijks naar Europa komen, de meeste kans hebben om af te vallen
Ja wat is dat nu eigenlijk met die Power Rangers vraag ik me af? Ik was daar vroeger grote liefhebber van overgins. Waar blijft die boeking van Power Quest? Als Galactic Empire kan ...
Pff, als dit klopt dan (wat een sukkels van Kamelot), heel erg blij met (voor de donderdag):
- The Pretty Reckless
- Tremonti
- Amaranthe
en blij met:
- Breaking Benjamin (niet helemaal mijn ding maar in het straatje van Linkin Park en dergelijke vind ik dit de betere)
- Alien Weaponry
- Crosses
- Casey
(Die laatste 3 ken ik niet maar klinken wel goed op het eerste gehoor)