Graspop Metal Meeting 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.433
11.332
Breaking Benjamin kennen de meeste waarschijnlijk van HALO.
Theory of a deadman is meer een peiler of er ooit meer "Nickelbackachtige" bands kunnen op gmm. Staat wel op mijn lijstje, maar of het echt op gmm tot zijn recht komt?
Kende die band helemaal niet en net even opgezet. Klonk eigenlijk best prima. Stevige moderne hardrock in het straatje van Shinedown. Als een band als Skillet op Graspop kan werken dan kan dit ook. Zie mezelf er best bij staan ergens in de middag in het zonnetje bij de mainstage.
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
447
800
Eerste 2albums van breaking benjamin zijn voor mij wel classics.
Luister het nog maar zelden maar zou het wel tof vinden als ze komen.
Latere albums had van mij niet gehoeven tot eigenlijk best wel vreselijk.. 😁
#BB
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en won666

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
168
184
Kende die band helemaal niet en net even opgezet. Klonk eigenlijk best prima. Stevige moderne hardrock in het straatje van Shinedown. Als een band als Skillet op Graspop kan werken dan kan dit ook. Zie mezelf er best bij staan ergens in de middag in het zonnetje bij de mainstage.
Had ze ergens verwacht, hebben met Red getourd denk dat die vaak samen hangen. Hoop echt dat de indeling van de dagen niet geheel klopt, datk ze misschien toch kan zien.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.624
4.913
Ik bedoel. Wolfmother en rival sons zijn nu ook niet bepaald zwaar. Voor rock is er altijd al plaats geweest op Graspop
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.255
1.338
Als Night Ranger afvalt dan heb je in ieder geval nog de Power Rangers op Graspop.
Ja wat is dat nu eigenlijk met die Power Rangers vraag ik me af? Ik was daar vroeger grote liefhebber van overgins. Waar blijft die boeking van Power Quest? Als Galactic Empire kan ...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.438
6.823
Pff, als dit klopt dan (wat een sukkels van Kamelot), heel erg blij met (voor de donderdag):
- The Pretty Reckless
- Tremonti
- Amaranthe

en blij met:
- Breaking Benjamin (niet helemaal mijn ding maar in het straatje van Linkin Park en dergelijke vind ik dit de betere)
- Alien Weaponry
- Crosses
- Casey
(Die laatste 3 ken ik niet maar klinken wel goed op het eerste gehoor)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken