Graspop Metal Meeting 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.667
7.429
ZZ top echt jaaaaaren geleden voor het laatst gezien. In de Heineken Music Hall. Tegenwoordig de Afas. Was een geweldige ervaring weet ik nog

Was dat het jaar dat ze tegelijk speelden met One Direction in de ArenA? Dan was ik er ook bij :D
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
357
506
Net Turnstile en Mr Bungle gehoord dat lijkt dan weer veel meer werchter.. Zeker mr Bungle lijkt me niets voor gmm, toch verwachten sommigen hier die precies nog ?
Ffs don’t do this to me. Graspop have a weak undercard and it’s better for them to get Mr Bungle and Turnstile.
 

Jeroen

Campingartiest
9 feb 2015
90
83
maar even serieus, ben ik de enige die bij elke presentatie van Werchter of Alcatraz weer een klein momentje van teleurstelling heeft over de gemiste kansen? Ik ben echt heel benieuwd wat er bij GMM nu nog bij komt, met nog een goeie 40 moet daar wat aardigs tussen zitten, maar het lijkt of de krenten al aardig verdeeld zijn inmiddels. Of houden ze nog wat kaarten tegen zich aan en komen ze met een echte verrassing? Ik heb mijn "lijstje" al klaar met wat ik zeker wil zien, maar is wel echt flink korter dan voorgaande edities..
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
Graag voor mij ook deze! 😃 Zou ook erg blij worden als we de Cavalera broers op Graspop krijgen.
Laats cavalera broers live gezien (013) was een erg gave show en zijn zeker echt wel leuk live! Als ze komen zou ik ze zeker zien.
Max zei ook voordat territory begon: 'Do you guys want to see the real sepultura' (of iets in die vorm). Hoop dat als ze komen dan een combinatie doen van hun werk (morbid vision) en het oudere sepultura werk (arise, chaos AD, roots, beneath the remains)
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
357
506
maar even serieus, ben ik de enige die bij elke presentatie van Werchter of Alcatraz weer een klein momentje van teleurstelling heeft over de gemiste kansen? Ik ben echt heel benieuwd wat er bij GMM nu nog bij komt, met nog een goeie 40 moet daar wat aardigs tussen zitten, maar het lijkt of de krenten al aardig verdeeld zijn inmiddels. Of houden ze nog wat kaarten tegen zich aan en komen ze met een echte verrassing? Ik heb mijn "lijstje" al klaar met wat ik zeker wil zien, maar is wel echt flink korter dan voorgaande edities..
I didn’t even started with my list because I don’t know where to start, half of these bands I never heard 🤣 I’m glad I will see new bands, but second line is not wow and I think Babymetal, Polyphia, Body Count, Extreme…are too weak.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
537
734
maar even serieus, ben ik de enige die bij elke presentatie van Werchter of Alcatraz weer een klein momentje van teleurstelling heeft over de gemiste kansen? Ik ben echt heel benieuwd wat er bij GMM nu nog bij komt, met nog een goeie 40 moet daar wat aardigs tussen zitten, maar het lijkt of de krenten al aardig verdeeld zijn inmiddels. Of houden ze nog wat kaarten tegen zich aan en komen ze met een echte verrassing? Ik heb mijn "lijstje" al klaar met wat ik zeker wil zien, maar is wel echt flink korter dan voorgaande edities..
Ik denk gewoon dat de beperkte kaarten verdeeld moesten worden. Werchter had evengoed Tool kunnen plaatsen (en +15k kaarten meer verkopen) en de rest (Bad omens, DM,....) doorschuiven naar GMM. Als dat past in het schema uiteraard. We zitten gewoon met 2 major festivals die beide een affiche nodig hebben en dan worden keuzes gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Laats cavalera broers live gezien (013) was een erg gave show en zijn zeker echt wel leuk live! Als ze komen zou ik ze zeker zien.
Max zei ook voordat territory begon: 'Do you guys want to see the real sepultura' (of iets in die vorm). Hoop dat als ze komen dan een combinatie doen van hun werk (morbid vision) en het oudere sepultura werk (arise, chaos AD, roots, beneath the remains)
Vind het vooral jammer dat Max nog steeds in die kleuterfase is blijven hangen: het is mijn speeltje! De oude nummers van Sepultura zijn legendarisch maar de huidige Sepultura maakt echt vele malen betere muziek dan hij tegenwoordig maakt. Hij drijft nu vooral op oude glorie.
 

El_Leipo

Playlistbediener
19 nov 2023
22
47
Kan iemand me alsjebljeft uitleggen hoe jullie nu al geconcludeerd hebben dat Dropkick Murphy's en Bad Omens niet komen? Tons of Rock is toch een pokke eind van Graspop?
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Vind het vooral jammer dat Max nog steeds in die kleuterfase is blijven hangen: het is mijn speeltje! De oude nummers van Sepultura zijn legendarisch maar de huidige Sepultura maakt echt vele malen betere muziek dan hij tegenwoordig maakt. Hij drijft nu vooral op oude gloriewaar
Waar...hij verdeeld zijn energie over te veel (zij)projecten maar dit zal ook te maken hebben met al zijn zonen en stiefzonen die ook metalminded zijn en voor het succes willen gaan zoals Senior...Voor de rest zit er hier en daar toch een pareltje (song) tussen zijn releases maar daar moet je echt naar op zoek omdat ze verdwijnen tussen slechte/middelmatige tracks.Voor de rest lijkt deze zich nog te amuseren op het podium en dat vind ik nog steeds aangenaam om als fan een concert te bezoeken en te constateren.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken