Graspop Metal Meeting 2024

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
379
858
Ik geef dit 70/30 kans op waarheid (vooral ook hoop dat het waar is)
Als wat Dave zegt klopt is het inderdaad allemaal vreemd, maar dit zou wel echt veel goed maken na het nieuwd van Dropkick Murphys en Bad Omens op Werchter van gisteren!
 
  • Leuk
Waarderingen: L110Midnight

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.443
669
Dit is volgens mij een test-affiche om aan te tonen waar op de poster de band zou komen te staan.
Maar dit kan natuurlijk een van de eerste versies zijn die daarna nog tig keer wordt aangepast...
Is ook een test affiche
Om te kijken of iedereen tevreden is met bepaalde plaatsen op de poster, of de grootte van de naam etc etc.
Maar dan moet je de andere bands ook hebben anders krijg je een vertekend beeld.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.071
2.750
Wat heeft Rival Sons gepresteerd om met hun logo op de affiche te staan?

Heel blij met Turnstile en Mr Bungle, maar ik weet niet of ik combi ga gaan...
 

VeelVeelVeel

Playlistbediener
7 dec 2023
12
30
Mr Bungle, Mudvayne, Crosses, de Cavaleras, Suicide Silence, Turnstile, dat maakt het wel eenvoudiger om bagger als Limb Bizkit of A Day To Remember ook te accepteren.

Maar geen Fear Factory, dus volledig accuraat zal 't allemaal niet zijn.
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Die poster bevat wel een aantal hele gave namen. Wat ik wel jammer vind, is dat Alestorm ontbreekt. Daar hoopte ik heel erg op
 

rocktorhout

Playlistbediener
26 feb 2015
12
17
Dat zijn toch wel een heel pak mooie nieuwe namen. Opvallend dat Fear Factory er dan niet op staat, gezien die zichzelf al bevestigd hebben. De beheerder van de Kamelot socials begrijpt precies wel niet wat "For approval use only" betekent 🙈

Die donderdag wordt dan wel nog een stuk interessanter met o.a. Breaking Benjamin, Amaranthe, Max & Igor Cavalera en Tremonti er nog bij. Wordt toch echt een goed gevuld dagje en vooral blij dat ik mijn ticket heb!

Verdere leuke (en misschien minder verwachte) aanvullingen: Bullet for my valentine, Stone temple pilots, Wolfmother (!) en Mudvayne. Die kleine lettertjes zijn wat te klein voor mij haha.

Nog opvallend: Kamelot staat nu opeens met een logo, misschien toch door een gebrek aan echt grote kleppers die dag?
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken