Graspop Metal Meeting 2024

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
thanksgiving being tomorrow it seems unlikely to announce a big batch that includes many american bands
Is it tho? For headliners I can imagine that you don't want to announce them on an American holiday. But for "minor" bands, I'm not sure about that.

Besides of that: welcome to the forum!
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
De headliners waren echt schaars dit jaar of niet? Man, man, man... De nummers zijn leuk hoor, maar Alice is voor mij elk jaar meer cringe dan dat ik het echt leuk vind. Jammer dit.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
149
157
Ik kan het even nergens terugvinden, maar is donderdag, net als alle andere dagen, een volwaardige dag of een halve dag?
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Mag hopen dat wij hier geen rekening moeten gaan houden met onzin zoals thanksgiving,
Uhm tja als er amerikaanse bands bij zitten zou dat zomaar kunnen. En waarom onzin? Ik vind dat een mooiere feestdag dan onzin feestdagen zoals Kerst, sinterklaas, pasen en pinksteren die allemaal op een sprookjes boek zijn gebaseerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Inverso en imac

Inverso

Playlistbediener
11 jan 2023
47
73
Poh vergeleken met de afgelopen twee edities vind ik de headliners wel erg matig. Graspop heeft altijd een geweldige undercard, maar vind het toch altijd erg vet om in de avond nog iets te hebben om naar uit te kijken. Nu wel erg veel niche bands in combinatie met acts die over hun top heen zijn, ik mis een beetje een echt vette naam bovenaan.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Ook vreemd dat ze nog niets hebben gedeeld op de socials ivm de ticketprijzen en zo die wel te vinden zijn.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Cooper stond ook wel headliner op Hellfest van een van de beide main stages. Enkel op Graspop dat die zo laag stond toen.

Dusja bon. Voor TOOL. Ok dan, het is nu ook niet zo dramatisch. Die show in ‘t donker kan wel cool zijn.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Dus als u mij vraagt wat de Graspopper verwacht?

Minder van die over-the-top oude zakken bands als Scorpions of Deep Purple als headliner. Het zijn bands die live echt niet meer klinken, waarop niemand nog zit te wachten en BELANGRIJKSTE VAN ALLEMAAL: het zijn bands die het vernieuwingsproces vertragen, die jongere bands in de weg staan en hierdoor onrechtstreeks mee het probleem creëeren alsof er geen echte, waardige headliners meer zouden bestaan. Het omgekeerde is waar. Er is talent ten over. Bands als Avatar, Ghost (niet mijn muziek nochtans), Amon Amarth, Mastodon, Meshuggah, Opeth en veel anderen zijn het waard om een kans te geven.

Zucht

In godsnaam, waarom niet één van de andere bands die morgen in de batch zitten promoveren tot headliner op donderdag?? Er moet toch minstens één bij zitten die dat verdient?

Nee, grandpa Alice weer met zijn Halloweenshow.

Ok, er zijn mensen die dit leuk vinden. Mijn collega van 55 bijvoorbeeld, dus voor ieder wat wils zeker. Toch ben ik hiermee wat ontgoocheld. Gemiste kans om te vernieuwen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken