Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.116
Zit denk ik in het geval van een discussie over aankondigingen ook gewoon nog een stukje onwetendheid van nieuwe gebruikers over hoe betrouwbaar informatie is en wat je er mee kan. Vergelijkbaar met de reacties bij concertaankondigingen van Dave.

Edit: info van Jimmy bedoel ik dan in deze
Klopt, maar dat is gewoon een kwestie van beetje informeren door de vaste gebruikers.
Overigens valt het me op dat de meeste nieuwe gebruikers al heel lang meelezen voordat ze besluiten zelf te reageren, dus de meeste kennen het klappen van de zweep wel al aardig. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Elisa Day en Joslittel

won666

Support act
17 mei 2019
1.176
1.237
Dan zal het voor morgen zijn hè. Ik vermoed dat er iets is tussen gekomen. Dat er niks om 10u kwam was al vreemd. Kan gebeuren.
Maar kom, jullie weten toch al ongeveer wat het volgende is wat ze gaan aankondigen.
Ik constant Jimmy dit en Jimmy dat maar nu wil ik toch wel eens weten: zijt u iemand van de organisatie of iemand die er dicht bij staat en zoja trolt u ons of zijn de plannen gewijzigd? Antwoord mag in PB, discretie verzekerd.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.116
de trein is precies wel vertrokken de laatste paar dagen, en ik denk dat dit gewoon grotendeels komt door een grote groei in het aantal gebruikers die op dit forum zitten. niet zo veel aan te doen dus
Er is altijd wat aan te doen, als de wil er is. ;)
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Actually, I think some of us have already expressed this expectation? I'm not surprised, both JP and 5FDP were expected (not necessarily as a combination). 5FDP is not my favorite band but based on their (increasing) popularity and 2022 passage when they were just below the HL position, it seems justified. I'd put them on par with A7X in terms of size / popularity, also an expected headliner.
Also ffdp is doing stadion tours in the US since I think a long time. I don't know if that's the same there for a7x? But comparing belgium with the US is mayby not fair?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.519
Ik constant Jimmy dit en Jimmy dat maar nu wil ik toch wel eens weten: zijt u iemand van de organisatie of iemand die er dicht bij staat en zoja trolt u ons of zijn de plannen gewijzigd? Antwoord mag in PB, discretie verzekerd.
Hahaha echt? Je denkt nu dat Jimmy jou een bericht gaat sturen en even uit de doeken doet wie hij is?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Een apart topic voor aankondigingen, leaks en sterke geruchten (bv aankondigingen van andere metalfestivals) zou echt wel nuttig zijn. Als nieuwkomer is het onmogelijk om alles door te lezen. Zeker omdat er echt ontzettend veel clutter in dit topic is.

Op die manier reduceer je hopelijk al posts genre "Wat is de kans op artiest x?" (voor de 20e keer) of "hebben jullie deze poster van Novarock al gezien?" (2 dagen na die aankondiging).
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
501
1.235
Ik waardeer je poging, ben er zelf mee gestopt. Een apart topic met de posters, leaks en serieuze dingen zo ik wel zeer waarderen. Ik scan de posts nu alleen nog maar of er ergens nuttige info in zit. Echt lezen van dit topic doe ik niet meer. Daar gaat het te snel voor met te weinig inhoud
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Ik zie ook de meerwaarde niet van 20+ berichten dat er geen aankondiging geweest is om 16:00. Dat kan ik zelf ook wel zien. Prima wat discussie over bands en aankondigingen maar dit schiet zijn doel voorbij momenteel.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Snap wel wat je bedoelt de 3 woorden zinnen die 100x gezecht worden zijn soms wel vervelend maar mischien hoort dat er wel bij :/

Ps. @jimmywe was dit nou zit je er naast ? 🫠
Ja ik ging er vanuit dat het vandaag zou zijn. Was vorig jaar ook het geval dacht ik, het grote pakket kwam een dag vroeger of later dan ik aannam.
Maar jullie hebben natuurlijk liever vroeger.
 

mcrockz

Playlistbediener
15 nov 2023
43
44
Ja ik ging er vanuit dat het vandaag zou zijn. Was vorig jaar ook het geval dacht ik, het grote pakket kwam een dag vroeger of later dan ik aannam.
Maar jullie hebben natuurlijk liever vroeger.
Oh ik vind wat later ook niet erg nu gaat er toch weer discussie komen hier en dat zal weer mooi om te volgen zijn, pilsje er bij en laggen, iedereen zit er wel is naast toch;) morgen weer en dag en wie weet straks toch in eens een aankondiging 🤷‍♂️
 
  • Leuk
Waarderingen: Diana

General Failure

Playlistbediener
14 nov 2023
20
48
Het zal vóór 25 november nog wel 3 keer de dag zijn. 2 headliners voor zaterdag, 2 headlinerss voor zondag en dan de grote bende. Maakt me niet echt uit als die alle drie volgende week zijn.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Het zal vóór 25 november nog wel 3 keer de dag zijn. 2 headliners voor zaterdag, 2 headlinerss voor zondag en dan de grote bende. Maakt me niet echt uit als die alle drie volgende week zijn.
Klopt, maar dacht dat focus volgende week op het pakket zou zijn.
Toen het vandaag om 10u niet doorkwam dacht ik omdat ze om 16u ineens ticket details zouden delen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Maak anders een nieuw topic waar alleen de 'verified' mensen als Jimmy mogen posten ofzo. Maar telkens elk klein gerucht of voorstel de grond in stampen vind ik maar flauw en daar is in mijn ogen een forum ook niet voor. En als iets als een Discord meer orde in de zaal kan scheppen, dan wordt er toch een Discord aangemaakt? Ik ga ook niet op Twitter klagen dat het kut is en meer als Reddit zou moeten zijn. Dan ga ik namelijk gewoon naar Reddit.

Ik weet zelf ook dat bijna 80% van wat ik hier neer zet ook complete onzin is en ook regelmatig afdwaal van het topic. Dat is ook omdat ik dit jaar pas meer actief ben en ook wel langzaam leer wat wel en niet kan of leuk is. Maar zoals nu het 'absurde' gerucht rond gaat dat AC/DC kanshebber zou zijn... tja... dat is te verwachten toch als er op meer plekken geruchten gaan voor deze zomer? En dat mensen uitgesproken meningen hebben over bepaalde bands, ook heel begrijpelijk naar mijn mening in dit genre. Geen persoon zo kritisch en kieskeurig als de metalhead volgens mij.

En ik heb voor vorige week geen één keer de namen Tool of FFDP voorbij zien komen. Dus volgens mij tast 99% hier in het duister. Dat er al 8x over dezelfde band is begonnen is ook niet raar. Weken lang roept de ene helft hier: ''BAND X GAAT NIET FESTIVALS DOEN DIT JAAR!'' En dan surprise-surprise, band X gaat toch een festival of 3 doen. Tadaa.
Ik geloof best dat Jimmy goede bronnen of info heeft. Maar dat wil niet zeggen dat de rest maar minderwaardig is en zijn/haar waffel moet houden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken