Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dan zal het voor morgen zijn hè. Ik vermoed dat er iets is tussen gekomen. Dat er niks om 10u kwam was al vreemd. Kan gebeuren.
Maar kom, jullie weten toch al ongeveer wat het volgende is wat ze gaan aankondigen.
Dan zal het voor morgen zijn hè. Ik vermoed dat er iets is tussen gekomen. Dat er niks om 10u kwam was al vreemd. Kan gebeuren.
Maar kom, jullie weten toch al ongeveer wat het volgende is wat ze gaan aankondigen.
Ik waardeer je poging, ben er zelf mee gestopt. Een apart topic met de posters, leaks en serieuze dingen zo ik wel zeer waarderen. Ik scan de posts nu alleen nog maar of er ergens nuttige info in zit. Echt lezen van dit topic doe ik niet meer. Daar gaat het te snel voor met te weinig inhoud
Wel mooi dat ik net een heel A4tje heb gelezen over hoe mensen moeten stoppen met discussiëren over de tijd, dag, het weer of stand van de maan, en dat er meteen vrolijk door gediscussieerd wordt.