Graspop Metal Meeting 2024

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Oef deze announcement word ik niet heel warm van, nu maar hopen dat de vrijdag goeie Jupiler/Marquee headliners heeft. Al heb ik er 0 twijfel over dat de midcard/undercard gewoon top gaan zijn.
Hahah nou als ze dit als HL neer zetten heb ik daar juist helemaal geen vertrouwen in😂
 
  • Thinking
Waarderingen: MetalLimbo

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Een waanzinnige Marquee/Jupiler afsluiter zou deze dag nog wel kunnen redden.
Dat denk ik niet. Ik ben geen echte full 100% metalhead. Ik vind het best leuk, don't get me wrong. Maar ik ben niet deticated om te zeggen. Dus ik heb gewoon mijn headliners nodig op dat gebied. Tool vind ik te gek, dus gewoon 1 dag is genoeg, wel een vervelende dag alleen zo op een donderdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Dus de zaterdag is het BMTH en zondag A7X? Iets met al je kruid verschieten... JP is altijd leuk om te zien maar over 5FDP heb ik echt nog nooit iemand iets positiefs horen zeggen.

En als dit de afsluiters voor de vrijdag zijn, dan moet er toch wel ergens een container met geld over zijn of niet? Want als Tons of Rock met een ticketprijs van €355 Tool + Metallica + Judas Priest + nog heel veel moois kan betalen, dan moet GMM toch wat overhouden nu?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.500
762
Dus de zaterdag is het BMTH en zondag A7X? Iets met al je kruid verschieten... JP is altijd leuk om te zien maar over 5FDP heb ik echt nog nooit iemand iets positiefs horen zeggen.

En als dit de afsluiters voor de vrijdag zijn, dan moet er toch wel ergens een container met geld over zijn of niet? Want als Tons of Rock met een ticketprijs van €355 Tool + Metallica + Judas Priest + nog heel veel moois kan betalen, dan moet GMM toch wat overhouden nu?

Ik zie een BMTH en A7x misschien ook wel op dezelfde dag staan. Maar misschien bekijk ik het dan een beetje té positief. Maar lijk mij niet heel anders dan een combi Ghost-Guns en Def Leppard-Motley
 
  • Leuk
Waarderingen: n13k en Rockbeer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken