Graspop Metal Meeting 2024

Nutellica

Campingartiest
3 apr 2023
93
269
@JK79
Je zegt : “zitten bij een metalconcert, dan is het geen metalconcert”.

Die snap ik inderdaad niet.

Ik denk niet dat we het eens gaan worden. 😊 No hard feelings. Hoop dat je me op GMM24 kunt overtuigen van je stelling, krijg je van mij een pint! 🍻

(Als dat niet lukt misschien ook wel 😉)
 
  • Leuk
Waarderingen: mvl1980 en knalboon

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
@JK79
Je zegt : “zitten bij een metalconcert, dan is het geen metalconcert”.

Die snap ik inderdaad niet.

Ik denk niet dat we het eens gaan worden. 😊 No hard feelings. Hoop dat je me op GMM24 kunt overtuigen van je stelling, krijg je van mij een pint! 🍻
Ik bedoel Tool is metal net als verderop Dream Theater werd aangehaald. Ook dat is metal. Maar verplicht zitten in een zaal en kijken naar een podium vind ik geen metalconcert. Bij een Metalconcert sta je te springen/ dansen noem het maar op. Tuurlijk zal Tool geen moshpits of Wall of death hebben. Maar verplicht zitten vind ik dus geen metalconcert. Dat is alles wat ik er mee bedoelde😝😉
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en knalboon

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Ik bedoel Tool is metal net als verderop Dream Theater werd aangehaald. Ook dat is metal. Maar verplicht zitten in een zaal en kijken naar een podium vind ik geen metalconcert. Bij een Metalconcert sta je te springen/ dansen noem het maar op. Tuurlijk zal Tool geen moshpits of Wall of death hebben. Maar verplicht zitten vind ik dus geen metalconcert. Dat is alles wat ik er mee bedoelde😝😉
Anders verwoord als ik bij Canibal Corpse verplicht op een stoeltje moet blijven zitten vind ik ook dat geen metalconcert😉. Terwijl we toch wel kunnen vaststellen dat Cannibal Corpse metal is😂
 
  • Leuk
Waarderingen: knalboon

knalboon

Campingartiest
1 okt 2022
74
195
ik meng me graag in discussies zeker als er pintjes in het spel zijn. Ik ben het eens met de stelling een zit concert is ook voor mij geen metal concert. ooit zitplekken gehad bij rammstein (er waren wel staplekken natuurlijk). die stoel moeten ze nog repareren denk ik. iets met toffe muziek en niet stil kunnen zitten. Zitten doet voor mij echt iets af van de beleving en zeker bij een metal concert waar ik gewoon wil bewegen, headbangen en de energie door me lijf laten gaan. Alle respect voor mensen die zittend in de muziek op willen gaan natuurlijk. maar voor mij is metal lekker vooraan in de pit dat word met stoelen nogal een bende
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en jasper79

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.518
3.014
ik meng me graag in discussies zeker als er pintjes in het spel zijn. Ik ben het eens met de stelling een zit concert is ook voor mij geen metal concert. ooit zitplekken gehad bij rammstein (er waren wel staplekken natuurlijk). die stoel moeten ze nog repareren denk ik. iets met toffe muziek en niet stil kunnen zitten. Zitten doet voor mij echt iets af van de beleving en zeker bij een metal concert waar ik gewoon wil bewegen, headbangen en de energie door me lijf laten gaan. Alle respect voor mensen die zittend in de muziek op willen gaan natuurlijk. maar voor mij is metal lekker vooraan in de pit dat word met stoelen nogal een bende
Gooi die stoelen in de lucht!
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: knalboon en jasper79

knalboon

Campingartiest
1 okt 2022
74
195
hqdefault.jpg

moshpit bij tool
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.391
2.903
Zelfs ik als totale niet Tool kenner vind dit een geweldige boeking. Ga ze ook zeker bekijken. Het grote inluisteren kan nu gaan beginnen. En ik hoop inderdaad wel op een iets hardere set. Maar Chapeau voor de organisatie. Mag zeker gezegd worden.
Let the hype begin!!!!💥💥🤘🥳🥳🥳
 

Oege

Nieuw lid
14 nov 2023
1
1
Kon mij geen mooier verjaardagskado inbeelden. Naar Tool in het sportpaleis geweest. Waren toen wel zitplaatsen maar voor een keer vond ik dat niet echt erg en heb ik eens ten volle van de muziek kunnen genieten :). Tool is voor mij ook geen moshpit groep. Er zullen nog genoeg andere bands zijn waar ik mij volledig kan laten gaan xD
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Gebruikers die dit onderwerp bekijken