Graspop Metal Meeting 2024

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Als ik nog ene Graspopper hoor zeggen: F*ck Live Nation (heb het niet over dit forum hoor), dan ga ik toch eens van antwoord dienen. Want het is dankzij hen, dat een Tool er staat.
Mooi trouwens dat ze Graspop als eerste lekken. En zoals ik wel dacht, op de donderdag.
Het zou maar erg zijn als LiveNation alleen voor de hoge prijzen en de slechte catering zou zorgen, er mag wel iets tegenover staan uiteraard, op een festival dat volledig in hun handen is (en zij dus ook de verdiensten van opstrijken). Nochtans ligt het toch blijkbaar ook een stukje aan Tool zelf, die liever andere festivals doen dan een vorige festivalrun... dan is het wel een erg logische zet van LN om hen gewoon op hun andere festival te plaatsen toch.
 

Joeri

Randprogramma
14 apr 2021
131
123
Ik zie op ticketmaster.nl dat er voor Tool in de Ziggo Dome alleen zitplaatsen te koop zijn.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.085
437
Ik zie op ticketmaster.nl dat er voor Tool in de Ziggo Dome alleen zitplaatsen te koop zijn.
Was in het sportpaleis ook, rare zet want is pak minder mensen die binnen kunnen, tickets hoeven dan ook niet zo duur te zijn
 

dvdh666

Campingartiest
30 mei 2023
62
188
Hoe kunnen de comments op instragram nog steeds zo ongelofelijk zuur zijn na deze aankondiging. Ik heb zelfs iemand horen zeggen dat dit veel slechtere aankondiging is dan guns n roses vorig jaar.
 
  • Haha
Waarderingen: SulpherSouls

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Hoe kunnen de comments op instragram nog steeds zo ongelofelijk zuur zijn na deze aankondiging. Ik heb zelfs iemand horen zeggen dat dit veel slechtere aankondiging is dan guns n roses vorig jaar.
Roept zelfs iemand dat Axl en Maynard zouden kunnen gaan bingoën met elkaar omdat Maynard maar 2 jaar jonger zou zijn... 🤣
 
  • Haha
Waarderingen: dvdh666

Gebruikers die dit onderwerp bekijken