Graspop Metal Meeting 2024

won666

Support act
17 mei 2019
1.179
1.239
Nou, daar zitten we net op te wachten; Steel Panther en Five Finger Death Punch. Die staan nou net even niet op mijn bucketlist 🤭
FFDP hoop ik ook stiekum dat die weg blijven. Hoewel. Een mens moet af en toe eten en drinken en naar de wc. Vooral dat laatste gaat wel goed met die muziek.

Steel Panther hoop ik heel hard op. Voor de muziek uiteraard.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
408
577
Steel Panther is altijd goed
Zeg dat wel. Mogen zeker weer passeren!
Ik had five finger death lunch op de posters van andere festivals verwacht. Touren dus enkel met Metallica mee?
Mochten ze FFDP bekend maken kunnen die wel hun vrienden van Metallica meenemen!

Misschien hebben ze het pakket Metallica, FFDP, architects, ice Nine Kills, Mamoth wvm wel geboekt!
#waarblijftmetallica 🫣
Edit : (ik heb niet gecheckt of dit überhaupt mogelijk is)
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.405
2.939
Dan weet ik al waar ik in elk geval niet te vinden ben een uur lang. Vreselijke vrouwonvriendelijke gasten zijn het. Daar wens ik mij in geen geval mee te associëren.
Vrouwonvriendelijk is ook een ding. Maar het is gewoon kutmuziek.

Edit: Metal is toch sowieso muziek waar de mainstream iets van vindt. Devil, horror, angst.....daarom is het metal🤗
No pun intended
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.849
Je kan zeggen wat je wil, maar ze had het maar al te graag, het zelfde als al die vrouwen dat hun hele gelaat toonde bij 17 girls in a row 🤷‍♂️
Heb je die vrouwen allemaal gesproken of ben je gedragsdeskundige of zo?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.411
6.719
Je kan zeggen wat je wil, maar ze had het maar al te graag, het zelfde als al die vrouwen dat hun hele gelaat toonde bij 17 girls in a row 🤷‍♂️
Ik heb even gekeken. Er staan geen beelden op youtube, dus het is niet terug te herleiden naar een gezicht. Daarom wil ik er wel iets over zeggen. Ik ken de dame in kwestie. En zonder er al teveel over uit te wijden kan ik je vertellen dat ze het helemaal niet zo leuk heeft gevonden.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
408
577
Heb je die vrouwen allemaal gesproken of ben je gedragsdeskundige of zo?

Zegt dat niet genoeg dan? Ze zijn er zelf gaan staan/op het podium gestapt. Ze werden ook niet gedwongen.

Dan mag er eender welke wereldband vragen om mijn broek af te steken op een podium voor zoveel volk, ik ga daar niet staan mochy ik dat niet willen hoor.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.849
Nieuwe album van Briqueville vandaag uit. Nog even wennen, want iets minder scherp en gemeen. Mag onderhand toch wel eens op GMM staan.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.849

Zegt dat niet genoeg dan? Ze zijn er zelf gaan staan/op het podium gestapt. Ze werden ook niet gedwongen.

Dan mag er eender welke wereldband vragen om mijn broek af te steken op een podium voor zoveel volk, ik ga daar niet staan mochy ik dat niet willen hoor.
Dat zegt helemaal niks. Ik heb dit soort onzin ook op Dynamo in 2019 gezien. Geen dwang qua mes op de keel, maar bij de handtekening sessie spraken deze vieze mannen al regelmatig jonge dames aan om wat meer te laten zien. Dat mag je grappig en amusant vinden, maar ik walg ervan.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.571
4.498
Je kan zeggen wat je wil, maar ze had het maar al te graag, het zelfde als al die vrouwen dat hun hele gelaat toonde bij 17 girls in a row 🤷‍♂️
Ziedaar het probleem van metal en waarom zoveel nieuwe fans wegblijven. Die Aziatische vrouw leek het alles behalve fijn te vinden, ze trok weg als die zanger haar vastpakte enz. Daarnaast ook gewoon ronduit racistisch, zelfs al had deze mevrouw in kwestie er wel mee kunnen lachen. Over het vrouwen forceren tot het tonen van hun borsten ga ik het niet weer hebben.
Ik heb even gekeken. Er staan geen beelden op youtube, dus het is niet terug te herleiden naar een gezicht. Daarom wil ik er wel iets over zeggen. Ik ken de dame in kwestie. En zonder er al teveel over uit te wijden kan ik je vertellen dat ze het helemaal niet zo leuk heeft gevonden.
En als @Jamel dit dan nog eens zegt, bestigt dat enkel wat duidelijk te zien was op de livestream en hij gaat niet liegen over het al dan niet kennen van deze persoon
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.411
6.719
En als @Jamel dit dan nog eens zegt, bestigt dat enkel wat duidelijk te zien was op de livestream en hij gaat niet liegen over het al dan niet kennen van deze persoon
Ik was er zelf niet bij en kende haar destijds ook nog niet. Maar ik heb dit jaar een jonge Aziatische dame leren kennen die me heeft verteld over een nare ervaring op het podium bij Steel Panther op Graspop '22. Dus kan haast niet anders dan dat we het over dezelfde hebben.

Denk dat dit trouwens wel een heel andere situatie is dan vrouwen die weten wat er gaat komen, bewust naar het podium lopen en daar hun tieten laten zien. Los van individuele gevallen van peer pressure en de vraag of je het überhaupt moet willen als band, kunnen we er denk ik wel vanuit gaan dat de meeste vrouwen uit het filmpje van Simoni daar vrijwillig stonden. In tegenstelling tot de dame die werd toegezongen tijdens 'Asian Hooker'. Dat vind ik echt ver erover.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
408
577
hij gaat niet liegen over het al dan niet kennen van deze persoon
Neen, weet ik. Over deze vrouw heb ik mij enkel gebaseerd hoe het mij toen live is overgekomen.
Ik hoop dan ook dat deze vrouw nadien dan ook voldoende excuses heeft gekregen. Alle geluk staan er dus ook niet te veel beelden op youtube want het is inderdaad hoe je het zegt racistisch.

kunnen we er denk ik wel vanuit gaan dat de meeste vrouwen uit het filmpje van Simoni daar vrijwillig stonden
Dat bedoelde ik dus. Mijn eerste post was misschien te kort door de bocht en te scherp. Excuses.
 

banzai

Campingartiest
24 jun 2019
83
82
Ik heb even gekeken. Er staan geen beelden op youtube, dus het is niet terug te herleiden naar een gezicht. Daarom wil ik er wel iets over zeggen. Ik ken de dame in kwestie. En zonder er al teveel over uit te wijden kan ik je vertellen dat ze het helemaal niet zo leuk heeft gevonden.
Klopt, ze zag er allesbehalve geamuseerd uit. :confused:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken