Graspop Metal Meeting 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.482
8.135
het is idee is vooral dat ze minder mensen bereiken met aankondigingen in de vakantie
wat voor mij ook niet heel logisch klinkt trouwens hoor, maar volgens mij was dat de reden
het gebeurt wel eens een enkele keer bij uitzondering, maar dan is het vooral als ze mee gaan met de aankondiging van de artiest zelf
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.772
4.863
het is idee is vooral dat ze minder mensen bereiken met aankondigingen in de vakantie
wat voor mij ook niet heel logisch klinkt trouwens hoor, maar volgens mij was dat de reden
het gebeurt wel eens een enkele keer bij uitzondering, maar dan is het vooral als ze mee gaan met de aankondiging van de artiest zelf
Toch wel logisch, de radio luisteren in de auto op weg van werk. Op vakantie minder op socials zitten enz
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

Morpheus32

Nieuw lid
2 nov 2023
3
7
Vandaag line up voor Rock Am Ring bekend gemaakt (begin juni). Met o.a. :

Parkway Drive
Corey Taylor
Machine Head
Atreyu
Biohazard
Fear Factory
Hatebreed
Landmvrks
Of Mice & Men
Thy Art Is Murder
Babymetal
Electric Callboy
Kvelertak
Underoath
Avenged Sevenfold
QOTSA
Beartooth
Dropkick Murphys
Kreator
Crosses
Fit For A King
Guano Apes
Mudvayne
Pennywise

Zou mooi zijn als er een aantal ook naar Graspop komen :)
Was al gepost zie ik nu haha
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.462
11.433
Vandaag line up voor Rock Am Ring bekend gemaakt (begin juni). Met o.a. :

Parkway Drive
Corey Taylor
Machine Head
Atreyu
Biohazard
Fear Factory
Hatebreed
Landmvrks
Of Mice & Men
Thy Art Is Murder
Babymetal
Electric Callboy
Kvelertak
Underoath
Avenged Sevenfold
QOTSA
Beartooth
Dropkick Murphys
Kreator
Crosses
Fit For A King
Guano Apes
Mudvayne
Pennywise

Zou mooi zijn als er een aantal ook naar Graspop komen :)
Was al gepost zie ik nu haha
Het was ook een beetje naïef om te denken dat het 2,5 uur na dato nog niemand opgevallen was.

Welkom trouwens.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
861
1.711
I'm wondering, is Graspop still under some band's embargo? Now that Avenged Sevenfold, BMTH, QotSA and others have revealed some of their festival dates, what or who exactly are we waiting for?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.534
6.450
I'm wondering, is Graspop still under some band's embargo? Now that Avenged Sevenfold, BMTH, QotSA and others have revealed some of their festival dates, what or who exactly are we waiting for?
Graspop hardly ever drops all the big names at once so I would doubt a single band's embargo would hold everything up too much. Based on previous experiences, I would expect them to drop a couple big names one by one, or at most two by two, on seperate days first.
 

SebasPG24

Playlistbediener
3 mrt 2023
11
18
If BMTH headline, they will be South Stage headliners or nothing. They are headlining every other festival in europe and I expect a big production.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.534
6.450
Ik vond het al belachelijk dat op Werchter Greta van Fleet als sub neergezet werd, maar damn, Maneskin als fucking headliner neerzetten zou wel een nog grotere flater zijn ja.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
330
683
Ik vond het al belachelijk dat op Werchter Greta van Fleet als sub neergezet werd, maar damn, Maneskin als fucking headliner neerzetten zou wel een nog grotere flater zijn ja.
Mag ik vragen waarom Greta Van Fleet niet oke is? Dat is dan misschien een rare Guilty Pleasure van mij maar dat mag van mij zelfs op GMM wel staan (maar niet na 18:00 op main dan).
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Gebruikers die dit onderwerp bekijken