Graspop Metal Meeting 2024

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
169
172
Wellicht voorbijgaande pagina's al gezegd ( kon het niet terugvinden ) maar Hellfest wakker geworden met nieuw logo? Deze week meer bekend?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.779
12.459
Zou het kunnen dat Rotting Christ zich een vrijdag vergist heeft? En dat dit de week is dat Graspop de remmen los gooit? Vanaf dinsdag elke dag een headliner en vrijdag een pakketje. Volgende week nog de grote naam waar alle festivals op wachten en dan medio november eindelijk tickets kopen.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
571
696
oke genoeg gespeculeerd (157 pagina's) dit wordt de week :ROFLMAO:
vorig jaar de headliner aankondiging steeds om 10.00 en de pakketten om 16.00 dacht ik, dus kom maar op.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jone69

Campingartiest
2 okt 2023
63
140
can someone make a full list of bands that is rumoured to graspop?
Festival GIF by Blue Banana UK
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.888
4.031
Ik snap niet zo goed waarom de Graspop marketing afdeling vaak compleet afwezig lijkt. Instagram en Facebook zijn vaak wekenlang dood en het zijn ook altijd dezelfde soort slechte posts. Kan mij er mateloos aan ergeren dat het soms echt lijkt alsof een groepje vrijwilligers het allemaal aan elkaar knoopt. Ze verkopen nou ook niet elk jaar met gemak uit dus waarom er zo ontzettend weinig moeite voor traffic gedaan wordt snap ik echt niet.

Ondertussen is Wacken elke dag meerdere keren actief en Hellfest op z'n minst om de paar dagen. Beide festivals zijn al zo goed als uitverkocht en hoeven de moeite niet eens te doen. Maar het is fijn om te weten dat daar tenminste iemand wakker is.

Maargoed, ik had dit weekend toch wel gehoopt op een teken van leven, maar helaas. Volgende week dan maar de eerste paar namen?

Even bijgelezen na een weekendje desertfest.

Geen idee hoe groot de teams achter Wacken en Hellfest zijn, maar wat ik hoor van Graspop is dat die kern echt erg klein is. De vraag is dus eerder 'hebben zij wel een marketing afdeling'. Ik heb liever dat het vaste personeel daar bezig is met het boeken van pareltjes en het uitwerken van een zo fijn mogelijk festival dan dat ze bezig zijn met de gekste posts op social media. Laat de sterke namen maar zorgen voor de aantrekking van bezoekers en niet het 'dit moet je beleven'-volk. De snelle uitverkoop van Wacken resulteert de laatste jaren ook niet altijd in de beste affiches, dus...

Vorig jaar hebben ze bij Graspop gewacht met een teken van leven (update naar het nieuwe logo op de socials en de website) tot een uur voor de aankondiging van de eerste naam. Het lijkt me gewoon een keuze te zijn om ofwel op te bouwen naar die namen, ofwel uit het niets een bommetje te droppen. En die 'keuze' kan dus ook wel eens beïnvloed zijn door gebrek aan tijd voor de andere methode.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.746
8.670
can someone make a full list of bands that is rumoured to graspop?
Festival GIF by Blue Banana UK
Nothing rumoured really but you can look at the festivals that have already announced something, there will be some overlap
mystic festival in poland, southside+hurricane in germany, full force festival, copenhell are some of the festivals that have made announcements

headliner wise the expectations are probably: Avenged Sevenfold, BMTH, Deep Purple, Judas Priest and a few others
also bruce dickinson probably playing with his solo project

and ofcourse the 3 confirmed/leaked bands: Rotting Christ, Bury Tomorrow, Vltimas
 

Dg 129m

Playlistbediener
10 okt 2023
17
26
Nothing rumoured really but you can look at the festivals that have already announced something, there will be some overlap
mystic festival in poland, southside+hurricane in germany, full force festival, copenhell are some of the festivals that have made announcements

headliner wise the expectations are probably: Avenged Sevenfold, BMTH, Deep Purple, Judas Priest and a few others
also bruce dickinson probably playing with his solo project

and ofcourse the 3 confirmed/leaked bands: Rotting Christ, Bury Tomorrow, Vltimas
No iron maiden yet on other festivals?
 

Piet

Dagopener
24 mrt 2022
501
540
Helloween als eennalaatste moet wel kunnen..maar ik denk niet dat ze zich daar aan wagen. Wel een mooi rijtje.

Daarnaast nog dan..

Scorpions
Bring me the Horizon

Aerosmith of Iron Maiden
Deep Purple

Avenged Sevenfold
Judas Priest
Een beetje jammer alleen dat maiden al in zowel nederland als belgie staat deze zomer. Dat maakt de kans een stuk kleiner.
Ook aerosmith is nog erg wankel door de stem van Tyler.
Dan zouden Within Temptation en Sabaton ook goed mogelijk zijn. En dan wat sterkere subs.

Dus...meer zoiets..(hebben allemaal nieuw materiaal of verwachten nieuw materiaal)

Donderdag:
Scorpions + Bring Me The Horizon
Slash, Emperor, Alestorm, Destruction, Joel Hoekstra's 13,

Vrijdag:
Within Temptation + Deep Purple
Deftones, Cavalera, Dream Theater, King Diamond, Pain, Scar Symmetry

Judas Priest + Avenged Sevenfold
Bruce Dickinson, Killswitch Engage, Saxon, Black Stone Cherry

Sabaton + Rob Zombie
Alice Cooper, Electric Callboy, Arjen Lucassen Supersonic Revolution, Helloween, Europe, Hammerfall

Maar ik denk dat we nog wel enkele verrassende grote naam gaan zien...
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken